Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Monika Gancarewicz

  • Masz pomysł na biznes? Naucz się go sprzedawać!


    © ktsdesign - fotolia.com
    Dobry pomysł może być początkiem pełnej sukcesów przygody z biznesem. Oczywiście, jeśli uda się go zrealizować. Istnieje wiele istotnych elementów, o których należy pamiętać – napisać dobry biznesplan, znaleźć inwestora, rozwinąć umiejętności zarządzania własną firmą. Istnieje jednak pewien newralgiczny punkt, o którym pomysłodawcy poszukujący potencjalnych inwestorów powinni pamiętać. Umiejętne sprzedanie swojego pomysłu, wzbudzenie zainteresowania i zaufania jest podstawą przynajmniej wstępnego zainteresowania pomysłem i jego autorem.  więcej
    23-12-2010, 20:44, IPO.pl, Porady
  • Najważniejszy jest pomysł - wywiad z Moniką Gancarewicz z Inwestornia.pl


    Andyrob
    Stopa zwrotu z inwestycji jest ważna, lecz to inwestor decyduje, w jaki pomysł zamierza zainwestować swoje pieniądze. Stąd też najważniejsze jest to, aby mieć dobry, innowacyjny pomysł na biznes – powiedziała podczas czata Monika Gancarewicz, kierownik projektu „Biznes dla biznesu - budowa platformy współpracy między inwestorami prywatnymi i pomysłowymi przedsiębiorcami” Agencji Rozwoju Pomorza S.A.  więcej
    07-12-2010, 12:55, IPO.pl, Wywiad

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)