Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mariusz Michalczuk

  • Jak wykorzystać analitykę internetową i optymalizację konwersji?


    © istockphoto.com
    Analityka internetowa (ang. web analytics) w Polsce jest dziedziną ciągle nieodkrytą i podczas gdy na zachodzie jej efekty święcą triumfy, to w Polsce nadal pozostaje niedoceniona przez wielu e-marketerów. Każda organizacja powinna polegać na solidnych danych płynących prosto od konsumentów, bo tylko na ich podstawie możliwa jest rzetelna ocena działań marketingowych, a w dalszej kolejności ich optymalizacja (maksymalizacja ROI) w przyszłości. Wnioski płynące z analityki internetowej są fundamentem dla działań optymalizacyjnych, które mają na celu zdobycie większej liczby klientów bez inwestowania kolejnych pieniędzy w reklamę.  więcej
    02-10-2010, 20:00, Mariusz Michalczuk, Conversion,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)