Przelew na telefon BLIKIEM w Banku Millennium

03-10-2015, 09:13

Bank Millennium uruchomił w aplikacji mobilnej nową wersję usługi przelewu na telefon. Teraz przelewy P2P (ang. person-to-person) będą realizowane za pośrednictwem BLIK, co pozwoli na natychmiastowe przesyłanie pieniędzy.

Przelewy P2P to mobilne płatności, realizowane przez użytkowników smartfonów, bez konieczności posiadania numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Banku Millennium z BLIKIEM, wpisać lub wybrać z kontaktów numer telefonu odbiorcy i zlecić przelew na ten numer.

Jeżeli odbiorca przelewu ma numer powiązany z kontem w Banku Millennium, otrzyma pieniądze natychmiast. Pozostali odbiorcy otrzymają informację o oczekującym przelewie, tymczasowy Millekod oraz instrukcję, co należy zrobić, by przelew został zaksięgowany.

Usługa dostępna jest dla telefonów z systemem Android (od wersji 4.0). W najbliższym czasie zostanie udostępniona na iOS (od wersji 7.0).


Źródło: Informacja prasowa. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl
To warto przeczytać










RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.