Aincognito
Jeden z.. publikujących na Destylator.at :)

Aincognito

 

Imię: ukryte, dostępne po zalogowaniu.
Wiek: Nie podano daty urodzenia.
E-mail: ukryty, dostępny po zalogowaniu.
Moja strona:http://destylator.at
  • 15-09-2012, 12:15
    Big Sister IKEA

    IKEA Nowy reality show, czy świetny sposób na promocje? IKEA przełamuje stereotypy. Mieszkańców Krakowa zachęca do udziału w kreacji mieszkania poprzez Facebooka.
    więcej

  • 12-09-2012, 18:28
    Destylator na Google+

    Destylator na Google+ W końcu jest;)

     

    więcej

  • 09-09-2012, 17:50
    Inspiracje ze spiżu i ze złota

    Demostenes

    Harmonijna konstrukcja, bogate słownictwo, wyrazistość treści… w pełni artystyczny wyraz. Mowy Demostenesa nie tylko zachwycały kunsztem, ale przede wszystkim nie miały sobie równych w procesach sądowych. Tłumaczone na wszystkie języki zdobyły uznanie w większości krajów, w tym także w Polsce.
    więcej

  • 06-09-2012, 18:41
    Szczęśliwszy świat? Tylko Coca-cola...

    Coca Cola

    Coca – cola nie tylko pobudza, zaspakaja pragnienie, ale jak się okazuje czyni świat szczęśliwszym. Wraz z pięćdziesięcio milionowym Lubiaczem na Facebooku zmienia się oblicze marki.
    więcej

  • 31-08-2012, 09:35
    Tomcio Palec w Krakowie?!

    Tomasz Palec wybrał Kraków Wydawać by się mogło, że Tomcio Paluszek już dawno odszedł do lamusa, nic bardziej mylnego. Przez lata nieobecności ciężko pracował. Został inżynierem, ma własną firmę i mieszka w Krakowie, gdzie bierze udział w kampanii promocyjnej miasta. Ta, została nawet nazwana jego imieniem: Tomasz Palec wybrał Kraków.
    więcej

  • 26-08-2012, 18:36
    Walka Lidla. Pascal konta Okrasa.

    Reklama Lidla Wywołali porządne zamieszanie. Medialne pożądanie wywołało burzę pytań w stylu: Kiedy w końcu na antenę wejdzie ten nowy program? Jak na złość, wcale nie miał takiego zamiaru. Pascal konta Okrasa to nie nowe kulinarne show, to kampania Lidla!
    więcej

  • 25-08-2012, 09:52
    Nieustanna czujność. Recenzja „Marketingu i PR w czasie rzeczywistym”

    Real Time Marketing & PR - recenzja książki Świat zmienia się błyskawicznie. Świat marketingu, Public Relations, reklamy jest najlepszym potwierdzeniem powyższego. Nieustannie powstają odłamy wymienionych dziedzin, zasady gry, sposoby zaistnienia i promocji. Liczy się maksymalna skuteczność, profesjonalizm, szybka reakcja. Aby to osiągnąć trzeba działać natychmiast – w czasie rzeczywistym. Nowe media umożliwiają błyskawiczną reakcje.
    więcej

  • 21-08-2012, 16:31
    Muszla Shell

    Logo Shell Sprzedaż antyków nie jest zbyt absorbującym zajęciem, tym bardziej sprzedaż orientalnych muszelek. Chyba, że w głowie handlarza roi się od pomysłów na życie. A wśród nich ten jeden – stacja benzynowa. Tak powstaje Shell Transport and Trading Company.
    więcej

  • 19-08-2012, 07:02
    Zza pleców domokrążcy

    Domokrążcy - no soliciting znak | marketing bezpośredni

    Nie każda praca „w marketingu” opiera się na podobnych zasadach. Celem ostatecznym jest sprzedaż produktu, różnica tkwi jednak w metodzie i sposobie działania.

    Niektórzy robią to za pośrednictwem rozmaitych kanałów tj. media. Inni natomiast stają z klientem twarzą w twarz.

    Jak wygląda klasyczny dzień roboczy pospolitego pracownika marketingu bezpośredniego?
    Wcieliłam się w rolę osoby pragnącej zasilić szeregi zatrudnionych na najniższym szczeblu marketingu bezpośredniego podpatrując ich sposób oraz styl pracy.

    więcej

  • 17-08-2012, 15:35
    Jak wyrywać przez czat na FB?

    Facebook czat - podryw  Kiedyś najwięksi amanci wyrywali przez czaty na serwisach takich jak onet, zagajając tekstem „poklikash?”, wyciągając numer gg. Dalej już był wielki romans. Przyszło nowe, przyszła era wszechobecnego fb, dzięki któremu nie trzeba było zachodzić w głowę czy podesłane fotki gorącej_18 są prawdziwe.
    więcej