Serwis BuyVIP, obecny na polskim rynku od ponad 2 lat, zmienia się w Markafoni. Proces rebrandingu marki zakończy się na początku września. BuyVIP Polska i Markafoni należą do Grupy Allegro.
reklama
Markafoni zadebiutuje na polskim rynku we wrześniu br. To internetowy klub zakupowy o ogólnoświatowym zasięgu, który zastąpi funkcjonujący od ponad 2 lat BuyVIP Polska. Serwis powstał w 2008 roku i obecnie prowadzi działalność w Turcji, Australii, Grecji, Korei Południowej i na Ukrainie, gromadząc ponad 6,5 mln klubowiczów. Podobnie jak w przypadku BuyVIP, oferta Markafoni obejmuje markową odzież oraz stylowe akcesoria i wyposażenie domu.
– Zmiana niesie ze sobą wiele korzyści dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Podstawową i najbardziej zauważalną różnicą będzie zwiększenie asortymentu do ponad 1200 oryginalnych marek w cenach niższych nawet o 70% – przekonuje Szymon Bujalski, Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska. – Dzięki temu kupujący będą mieli dostęp do modnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Taka oferta powinna zaspokoić nawet najbardziej wymagających klubowiczów, którzy cenią sobie indywidualność, jakość i styl – uważa Bujalski.
Klienci Markafoni zyskają nie tylko dostęp do szerszej oferty, ale otrzymają także wsparcie w postaci call center i wyspecjalizowanego zespołu konsultantów. W celu zwiększenia komfortu zakupów udoskonalone zostaną kanały i sposoby płatności, a nowy proces logistyczny dwukrotnie skróci czas bieżącej obsługi zamówień.
– Wprowadzenie nowej marki na rodzimy rynek to zawsze spore wyzwanie. Zamierzamy dotrzeć do większej ilości klientów, oferując jednocześnie wysoką jakość produktów i usług, z których był znany BuyVIP. Naszym celem jest bycie numerem jeden w Polsce wśród klubów zakupowych. Uważam, że mamy duże szanse, aby to osiągnąć, tym bardziej, że jesteśmy wspierani doświadczeniem i możliwościami Grupy Allegro, do której należy Markafoni – mówi Szymon Bujalski.
Kluby zakupowe to ogólnoświatowy trend w e-commerce, który stanowi także atrakcyjny kanał dystrybucji dla producentów i przedstawicieli marek. Z punktu widzenia konsumentów istotnym elementem klubów jest przede wszystkim konkurencyjna cena markowych produktów, ale nie bez znaczenia pozostaje także łatwy dostęp do oferty oraz zasady sprzedaży porównywalne ze standardowymi sklepami w sieci.
Za proces rebrandingu marki odpowiadają dział marketingu BuyVIP Polska oraz agencja kreatywna GPD.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|