Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~hubciorz

    Czyli conajmniej godzine trzeba czekac na ten telefon automatu? ;/

    27-08-2010, 21:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Silk

    Ja czekam półtorej już....

    27-08-2010, 21:24

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • mahatma
    m
    Użytkownik DI mahatma (36)

    heh
    dobra
    popłakaliście odnośnie telefonów :P:P:P
    to może ktoś kto to odpalił powie czy to smaczne

    27-08-2010, 21:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mobile

    email : Numer klienta:xxxxxxxx
    Numer umowy: xxxxxxx

    Szanowny kliencie,

    telefoniczne uwierzytelnienie Twojej tożsamości niepowiodło się. Aby
    dokonać
    jej ponownie, prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

    1. Zaloguj się do Panelu Klienta https://administracja.1and1.pl i podaj
    swój numer klienta.
    2. Znajdź na stronie „Moje dane”, w kolumnie „Pakiet” swoją
    usługę.
    3. Potwierdź zamówienie i aktywuj swój pakiet.

    Uwaga! Jeżeli aktywacja pakietu nie nastąpi w ciągu 30 dni od momentu
    złożenia
    zamówienia, pakiet zostanie automatycznie anulowany.

    W przypadku jakichkolwiek pytań badź wątpliwości skontaktuj się z
    naszym
    wsparciem technicznym pisząc na adres email pomoc_(at)_1and1.pl lub
    bezpośrednio
    pod numerem telefonu 22 397 4316 (połączenie naliczane według stawek
    operatora)

    Serdeczne pozdrowienia

    Zespół 1&1 Polska
    1&1 Internet Sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa, Polska
    Tel. 22 397 4316 , Fax. 22 397 4317, pomoc_(at)_1and1.pl
    NIP: 5252479743, kapitał zakładowy: 1 000 000 PLN,
    Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego
    Rejestru Sądowego,
    KRS 0000361053

    Dodam,że w panelu jest info,że telefon musi być stacjonarny....hm

    27-08-2010, 21:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mobile

    ...niepowiodło się. Aby
    dokonać
    jej ponownie, prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

    1. Zaloguj się do Panelu Klienta https://administracja.1and1.pl i podaj
    swój numer klienta.
    2. Znajdź na stronie „Moje dane”, w kolumnie „Pakiet” swoją
    usługę.
    3. Potwierdź zamówienie i aktywuj swój pakiet.

    Uwaga! Jeżeli aktywacja pakietu nie nastąpi w ciągu 30 dni od momentu
    złożenia
    zamówienia, pakiet zostanie automatycznie anulowany.

    W przypadku jakichkolwiek pytań badź wątpliwości skontaktuj się z
    naszym
    wsparciem technicznym pisząc na adres email pomoc_(at)_1and1.pl lub
    bezpośrednio
    pod numerem telefonu 22 397 4316 (połączenie naliczane według stawek
    operatora)

    Serdeczne pozdrowienia

    Zespół 1&1 Polska
    1&1 Internet Sp. z o.o.



    1&1 Internet Sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa, Polska
    Tel. 22 397 4316 , Fax. 22 397 4317, pomoc_(at)_1and1.pl
    NIP: 5252479743, kapitał zakładowy: 1 000 000 PLN,
    Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego
    Rejestru Sądowego,
    KRS 0000361053

    27-08-2010, 21:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Dopiero co weszli na rynek a wasze nawyki jak za komuny, mięso przywieźli to wszyscy się rzucili.

    27-08-2010, 21:31

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~denis

    po pierwszej nieudanej próbie weryfikacji,zalogowaniu się jak w instrukcji i wysłaniu ponownej weryfikacji...wszystko działa.telefon komórkowy jest akceptowany.

    27-08-2010, 21:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • mahatma
    m
    Użytkownik DI mahatma (36)
    [w odpowiedzi dla: ]

    jak ZWYKLE:
    nie masz nic do powiedzenia w temacie to zamknij paszcze albo idź kłapać gdzie indziej

    POZOSTALI:
    ponawiam pytanie:
    proszę o info jak to wygląda od środka
    z czym się to je i jak smakuje
    nie chce mi się darmowo rejestrować :)

    27-08-2010, 21:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ężynjer

    Eins und Eins to poryta niemiecka firma. Nie zdziwił bym się, gdyby ten darmowy hosting nie miał jakiś haczyków za które mogą sprzedać naiwniaków firmom windykacyjnym.

    27-08-2010, 22:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pomyłeczka

    ktoś znalazł pole do edycji nr telefonu? :o

    27-08-2010, 23:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Łukasz

    Wystarczy poszukać u wujka Google o "1and1 hosting review", żeby zobaczyć że jest pewne ryzyko.

    27-08-2010, 23:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~alf

    hmm założyłem sobie , ale teraz tak sobie czytam: http://www.webho(...)-ratings i sie zastanawiam czy warto.

    28-08-2010, 01:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Artur

    nie ufam wszystkiemu co jest za darmo, chcesz mieć dobrze musisz zapłacić poza tym ta firma ma FATALNE recenzja- http://www.webho(...)-ratings

    28-08-2010, 08:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~lukaaz

    Oczywiście telefon milczy... 3 razy próbowałem aktywować ale nic. Nr wyswietla się w panelu normalnie a wpisałem go w formacie 123 456789

    28-08-2010, 08:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Sztacheta28

    Konfiguracja phpinfo:
    http://s3391(...)info.php

    28-08-2010, 09:35

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)