Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Przyjemniaczek

    Chcesz jeden powód? Może być powiedzmy taki:
    Jeżeli masz konto w ING dajesz zarobić innym, którzy tam nie mają.

    Powiedzmy drugi:
    Możesz bez żadnych ograniczeń i bez własnej wiedzy, nie mówiąc już o zgodzie, zasilić konta innych osób, aby im powodziło się lepiej.

    Nigdy ING nie było dobrze zabezpieczone i raczej nie będzie. Ich IT to ludzie po pedagogice, ew. ekonomii.

    20-02-2009, 00:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ikon_74

    Jak dla mnie metoda autoryzacji stosowana przez ING jest doskonałym wypośrodkowaniem między bezpieczeństwem a wygodą. Szczerze, nie chciało by się wklepywać 50 smsów dziennie, bo tyle + - przelewów wykonuję. Transakcje o sporej wartości są ZAWSZE autoryzowane. Konto mam np. w Mbanku i tam każdy przelew, nawet na 2 grosze wymaga autoryzacji, troche to jest śmieszne..

    Konto w ING mam już od hoho i wielokrotnie przekonałem się iż ING Bank to profesjonalna instytucja, więc ufam programistom ING BankOnLine.

    24-04-2009, 13:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Radoslaw

    Żałosne.... Algorytm.... Od dluzszego czasu nie dostaje SMSow a robilem przelewy na konta, ktorych wiarygodnosc wcale nie jest pewna. Brak SMSów to ewidentnie zalosny sposob na oszczednosci banku. Jestem klientem instytucjonalnym i wlasnie jestem w trakcie przenoszenia kont do innego banku. Zenujace zachowanie ING.

    12-10-2009, 23:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~BlackPig

    Ludziom się wydaje, że jak przepiszą numerek z karteczki (np KB), to są bardziej bezpieczni. Kradzież listy haseł z karteczki może być łatwiejsza niż się wydaje - wystarczy zrobić zdjęcie karteczki zza ramienia, lub dużo większej odległości ;) Z zabezpieczeniem typu karteczka w zasadzie niebezpiecznie jest robić przelew w jakimkolwiek miejscu poza domem z zasuniętymi żaluzjami ;) Przepisywanie haseł z tych list jest irytujące + captcha, która chyba bardziej nadaje się do komentarzy na forum :) Moim zdaniem fajnym uzupełnieniem byłoby przychodzące powiadomienie na maila - bez szczegółów transakcji, tylko - zrobiłeś przelew, dostałeś przelew - szczegóły po zalogowaniu ;) maile są za darmo, byłyby przydatne w chwilach kiedy czekamy na jakąś kasę i logujemy się na konto po kilka razy na dzień... mogą też pomóc w wychwyceniu nieprawidłowości :) rozwiązanie ing jest najlepsze z jakim się spotkałem. Wpadkę to oni mieli wcześniej, jak przeglądarka zapamiętywała login i ktoś złośliwy mógł wpisać kilka razy złe hasło blokując nam dostęp do konta przez www...

    19-10-2009, 21:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ekonto
    m
    Użytkownik DI ekonto (21)

    W kilku innych bankch tez były podobne problemy www.bslazy.pl w swoim czasie.

    09-03-2012, 11:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)