Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Firmy poinformowały o rozpoczęciu współpracy w zakresie serwisów informacyjnych. ABC News stanie się głównym dostawcą wiadomości dla Yahoo, do oferty wprowadzone zostaną także programy telewizyjne. Czy mariaż ten pozwoli Yahoo wyjść na prostą?

Pracownicy Yahoo nie mają ostatnio łatwego życia. Ciągłe zmiany nie wpływają zapewne pozytywnie na poczucie stabilności. Niemniej jednak firma stoi w obliczu poważnych wyzwań i bez odważnych decyzji trudno będzie jej wybrnąć z obecnej sytuacji. Poszukiwania dyrektora generalnego wciąż trwają (przypomnijmy, że Carol Bartz została w zeszłym miesiącu zwolniona), zapewne trwają też intensywne prace koncepcyjne nad strategią Yahoo.

Czytaj także: Alibaba kupi Yahoo?

Częścią planu przyciągnięcia nowych internautów jest zapewne zawarta wczoraj umowa z ABC News, dotycząca przede wszystkim wiadomości. Ta druga firma jest globalnie działającym serwisem informacyjnym z rozbudowaną siatką reporterów. Łącznie z Yahoo mają w samych tylko Stanach Zjednoczonych około 100 milionów odwiedzin.

Co przewiduje umowa? Po pierwsze ABC News stanie się głównym dostawcą wiadomości dla Yahoo. Treści tej firmy zostaną zintegrowane nie tylko z działem Yahoo News, ale z całym serwisem. Mają być też odpowiednio eksponowane. Yahoo uruchamia także, wspólnie z nowym partnerem, serwis GoodMorningAmerica.com. Ma on oferować szerokie możliwości interakcji z odwiedzającymi.

Oprócz tego do oferty wprowadzone zostają trzy programy telewizyjne - "Newsmakers," "Around the World with Christiane Amanpour" oraz "This Could Be Big". Kolejne pojawić się mają jeszcze w tym roku, a także w kolejnym.

Zespoły redakcyjne obu firm będą pracować także nad wspólnymi materiałami, które będą publikowane zarówno na stronach Yahoo, jak i ABC News. Dotyczyć ma to w szczególności wydarzeń o dużym znaczeniu. Zintegrowane mają zostać także biura firm w Nowym Jorku, Waszyngtonie oraz Los Angeles. Powstać ma specjalna oferta dla reklamodawców, głównie w oparciu o nowe programy telewizyjne.

Czytaj także: Wielu chętnych na Yahoo?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Yahoo