2 lutego wyłączone zostaną niezarejestrowane numery na kartę, tym samym telefon z taką kartą będzie nadawał się do rozmów tak samo jak banan – przekonuje Orange. Kampanię przypominającą i zachęcającą do rejestracji kart prepaid przygotowała agencja VML Poland.
Marka poprzez niesztampowe i zabawne działanie przełamuje komunikację, jaką w związku z ustawą antyterrorystyczną zakładającą obowiązkową rejestrację kart prepaid, prowadzą od kilku miesięcy operatorzy komórkowi w Polsce.
- Pokazaliśmy, że nawet z ustawy nakładającej konieczność rejestracji numerów na kartę można zrobić coś ciekawego. Wszyscy operatorzy przypominali wprost o tym, że niezarejestrowane numery zostaną wyłączone, a dzięki rejestracji można otrzymać pakiety danych i darmowe minuty. Tymczasem Orange jako jedyny telekom opowiedział o tym w zabawny i intrygujący sposób - mówi Wojtek Żubr Boliński, Copywriter w VML Poland.
Na potrzeby akcji agencja przygotowała landing page: uratujtelefon.pl, na którym w prosty sposób wyjaśnia, jak i gdzie dokonać rejestracji numeru na kartę.
Do kampanii zaangażowano digital influencerów, którzy w swoich materiałach wideo próbowali użyć banana do rozmowy telefonicznej Cyber Mariana, Krzysztofa Gonciarza oraz Arlenę Witt. Wsparciem działań była kampania display oraz bieżąca komunikacja w kanałach social media marki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|