Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości elektronicznego płacenia za zakupy. Wartość tego rodzaju transakcji może w tym roku przekroczyć 1 mld zł. Kolejne firmy szykują się do walki o klientów.
reklama
Milionowego klienta chce do końca tego roku zdobyć w Polsce PayPal, globalny system płatności internetowych, należący do spółki eBay. Ubiegły rok zakończył z 600 tys. użytkowników w naszym kraju. By go używać, trzeba założyć konto w systemie, doładować je np. przelewem, a potem płacić za transakcje bez konieczności ujawniania jakichkolwiek danych, poza adresem e-mail.
Przemysław Pluta, menedżer PayPal w Polsce zapowiada, że firma szykuje w najbliższym tygodniu kampanię reklamową, by przyciągnąć nowych klientów. Serwis nie pobiera opłat od klientów.
– PayPal był dotychczas popularny przede wszystkim przy zakupach międzynarodowych. Jeszcze rok temu stanowiły one 98 proc. transakcji. Teraz udział transakcji na polskim rynku wzrósł do około 10 proc. – mówi Przemysław Pluta. – Z naszych statystyk wynika, że jesteśmy w ofercie co piątego z największych 50 e-sklepów – dodaje.
Konkurencja zaostrzyła się mocno, szczególnie w ciągu ostatnich dwóch lat.
Więcej w Gazecie Prawnej
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|