Grupa Kapitałowa TelForceOne zamknęła I półrocze 2010 r. ze skonsolidowanymi przychodami na poziomie 48,7 mln PLN, wypracowując zysk netto wielkości blisko 2 mln PLN – o 150,9% więcej w stosunku do 1H 2009. W skali kwartalnej widoczny jest trend wzrostowy obrotów, które w okresie pomiędzy Q1 2010 a Q2 2010 wzrosły o 6,4%, tj. z 23,6 mln PLN w I kwartale, do 25,1 mln PLN w II kwartale 2010 roku.
reklama
Pomimo zmniejszenia się obrotów o 6,5% w ujęciu półrocznym spółce udało się wypracować model operacyjny zapewniający znaczący wzrost marżowości w stosunku do analogicznego okresu w roku 2009.
TelForceOne prezentuje dalsze ograniczenia w najbardziej istotnych grupach kosztów: koszty usług obcych spadły o 10,0%, a koszt wynagrodzeń z pochodnymi o 27,9% w stosunku do 1H 2009. Jednocześnie, zwiększyła się efektywność pracy i sprzedaż na jednego zatrudnionego, która w latach 2001-2009 wzrosła o 156,1%, ze 193 tys. PLN do 494 tys. PLN.
- Wyniki I półrocza 2010 r. są dla nas bardzo satysfakcjonujące ponieważ przekładają się na efekt naszej intensywnej pracy i nowych standardów handlowych, które wdrożyliśmy na potrzeby realizacji strategii rozwoju Grupy na lata 2010–2012. Nie są to skokowe wyniki, ale rozwijamy się stabilnie, zachowując bezpieczeństwo operacyjne i biznesowe. Konsekwentnie podwyższamy rentowność naszych usług, tym samym gwarantując coraz lepszą jakość po konkurencyjnej cenie – mówi Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu TelForceOne SA.
- Udało nam się wypracować optymalny model opierający się na systematycznym nadzorze kosztów, połączonym z regularnie wzrastającą wydajnością pracy i wielkością sprzedaży na zatrudnionego – dodaje Żywicki.
W czerwcu tego roku Rada Nadzorcza spółki powołała na Członka Zarządu Adama Kowalskiego, który od wielu lat związany z TelForceOne, odpowiada za zwiększanie efektywności operacyjnej oraz atrakcyjności oferty handlowej wszystkich spółek w Grupie. Nowy członek Zarządu koordynuje też realizację strategii Grupy w obszarach sprzedaży, poszerzania sieci kontrahentów i kanałów sprzedaży produktów TelForceOne.
- Głęboko wierzę, że pierwsze efekty pracy i zaangażowania Adama Kowalskiego będą widoczne już w najbliższym kwartale tego roku – mówi Wiesław Żywicki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Sezonowy internet satelitarny rozwiązaniem dla hoteli, kempingów i pensjonatów?