TelForceOne - notowana na GPW spółka produkująca i dystrybuująca akcesoria mobilne, aparaty telefoniczne marki myPhone oraz materiały eksploatacyjne do drukarek - zakończyła 2009 rok ze skonsolidowanym zyskiem netto ponad 2,0 mln zł oraz przychodami na poziomie 102,3 mln zł.
reklama
W 2009 roku, pomimo spadku przychodów o 31,3% (ze 148,9 mln zł w 2008 r. do 102,3 mln zł w 2009 r.) oraz spadku zysku brutto na sprzedaży o 16,7%, spółka TelForceOne wypracowała zysk operacyjny w wysokości 5,6 mln zł oraz marżę operacyjną na poziomie 5,4%, o 2,9 p.p. więcej niż w roku 2008. Marża brutto na sprzedaży osiągnęła w 2009 roku 35,1%, o 6,1 p.p. więcej niż w roku poprzednim - poinformowali przedstawiciele firmy.
Grupa Kapitałowa TelForceOne sprzedała w całym 2009 roku 113 tys. sztuk aparatów marki myPhone, a w kolejnych kwartałach 2010 roku zamierza podtrzymać dynamikę wzrostu oraz prowadzić szereg działań wspierających sprzedaż.
- Opublikowane dziś wyniki za rok 2009 są dla nas powodem dużej satysfakcji i jednocześnie motywacją, aby w roku 2010 wypracować jeszcze lepsze efekty i nadal rozszerzać skalę naszej działalności. Zamierzamy w dalszym ciągu inwestować w projekt myPhone, aby zaspokoić wzrastające oczekiwania użytkowników aparatów tej marki oraz zaspokoić wzrastający na nie popyt. Chcemy też rozszerzać naszą działalność w zakresie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ponieważ w tym segmencie również dostrzegamy potencjał wzrostu – powiedział Wiesław Żywicki, Wiceprezes Zarządu Grupy TelForceOne SA.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*