Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Stutysięczna transakcja YetiPay z nowym wydawcą

05-04-2012, 00:16

YetiPay rozpoczął współpracę z wydawcą magazynu Press. Czytelnicy miesięcznika mogą po raz pierwszy wykupić dostęp do wybranych, interesujących ich artykułów z najnowszego numeru. Wdrożenie mikropłatności na Press.pl zbiegło się z dokonaniem 100-tysięcznej transakcji poprzez mikropłatności YetiPay.

Do tej pory magazyn Press można było kupić jedynie jako e-wydanie lub w formie papierowej. Dzięki mikropłatnościom YetiPay czytelnicy miesięcznika dostali kolejną możliwość: bez opuszczania strony mogą wykupić dostęp do wybranych artykułów z najnowszego wydania. Koszt pojedynczego artykułu to 1,90 zł. Ponadto mikropłatności YetiPay umożliwiają zakup e-wydania miesięcznika bezpośrednio na stronie Press.pl.

- Chcemy, aby czytelnicy naszego serwisu internetowego mieli łatwy dostęp do treści oferowanych w magazynie drukowanym. Dlatego zdecydowaliśmy się na system mikropłatności - mówi Tomasz Sita, odpowiedzialny za rozwój technologiczny serwisu Press.pl.

Czytaj też: Metody zarabiania na aplikacjach mobilnych, cz. 2

W dniu oficjalnego debiutu na Press.pl, w niecały rok funkcjonowania na rynku, mikropłatności YetiPay zanotowały 100-tysięczną transakcję. Dziennie system notuje około 600 nowych rejestracji oraz 1500 transakcji.

- Jesteśmy dumni z tak szybko zdobytej popularności YetiPay. Dokonanie 100-tysięcznej transakcji za pośrednictwem naszych mikropłatności dowodzi, że wbrew obawom wielu wydawców coraz więcej internautów naprawdę gotowych jest płacić za interesujące ich treści w internecie. Cieszymy się, że kolejny wydawca postawił na elastyczne rozwiązanie i otwartość na konsumentów - komentuje Piotr Żychliński, prezes zarządu YetiPay.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *