Wydaje Ci się, że współdzielenie dawno odeszło w niepamięć i dzisiaj każdy myśli tylko o sobie? Nic bardziej mylnego! Współcześnie przeniesiono takie działania do internetu i nazwano sharing economy. Zjawisko popularne w wielu branżach coraz lepiej rozwija się także w modzie.
reklama
„Ekonomia współdzielenia” znacząco wpływa na rozwój rynku oraz kształtowanie się modeli biznesowych. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez PWC aż 26% Polaków aktywnie i regularnie korzysta z serwisów oferujących usługi na zasadzie sharing economy. Konsumenci doceniają platformy, które w łatwy i szybki sposób umożliwiają im sprzedaż/wymianę nieużywanych rzeczy, a także korzystanie z popularnych usług. Świadczyć może o tym chociażby ogromna popularność serwisów, tj. BlaBlaCar, eBay, Uber czy Airbnb.
Sharing economy wkracza dzisiaj także do branży modowej. Jak sharing economy może być w niej realizowane? Dzięki platformom do sprzedaży nienoszonych przez siebie ubrań, a także zakupu ubrań z tzw. drugiej ręki. Współdzielenie w modzie to także pokazywanie innym użytkownikom własnych stylizacji. Przykładowa platforma Clotify pozwala na dzielenie się pomysłami na modne looki, a także wiedzą na temat tego, gdzie warto kupić dane ubranie.
Ekonomia współdzielenia staje się dzisiaj niezwykle prosta. Jedyne czego potrzebujesz, aby podzielić się z innymi użytkownikami swoimi dobrami to zwykle smartfon. Zapomnij o sporządzaniu umów i biurokracji, której każdy z nas ma już dość. Korzystaj z usług, dzieląc się zaufaniem, które stanowi fundament tego zjawiska.
Żródło: Clotify
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|