Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tym razem do rozdania mamy 4 nagrody - jedną wejściówkę na wszystkie wydarzenia w ramach Internet Poland Conference&Expo oraz trzy wejściówki na część targową konferencji. Dziennik Internautów jako patron branżowy największego w Polsce wydarzenia poświęconego marketingowi interaktywnemu gorąco zachęca do udziału zarówno w konkursie, jak i w całym wydarzeniu, które zapowiada się niezwykle ciekawie, a odbędzie się w dniach 8-9 listopada 2011 r. w Warszawie.

robot sprzątający

reklama


Internet Poland Conference and Expo

Internet Poland Conference & Expo to branżowa impreza podzielona na kilka części: Forum IAB, podczas którego zaprezentują się największe autorytety z dziedziny marketingu interaktywnego, Galę Mixx-Awards - konkurs na najlepsze kampanie internetowe oraz część targową.

To właśnie podczas części targowej w Warszawie będzie można zapoznać się z blisko 120 prezentacjami i ofertami dostawców usług oraz rozwiązań specjalizujących się w brand advertisingu, e-mail marketingu, aktywnościach social media, mobile marketingu, advergamingu, a także agencji kreatywnych, reklamowych i domów mediowych. Uczestnictwo w targach jest w tego typu imprezach kluczowe, żadna inna forma aktywności nie daje bowiem możliwości nawiązania bezpośrednich kontaktów i spotkań w tak krótkim czasie.

Internet Poland Conference&Expo odbędą się w dniach 8-9 listopada 2011 r. w budynku Międzynarodowych Targów Polska Sp. z o.o, ul. Marsa 56C , Warszawa.

KONKURS! WYGRAJ WEJŚCIÓWKĘ NA INTERNET POLAND 2011

Dzięki uprzejmości IAB Polska, organizatora imprezy, mamy dla Was:

  • jedną darmową wejściówkę na wszystkie imprezy w ramach Internet Poland Conference&Expo,
  • trzy darmowe wejściówki część targową Internet Poland.

Aby je zdobyć, uczestnik konkursu powinien:

  1. Udostępnić link do niniejszej wiadomości o konkursie w należącym do uczestnika profilu na jednym z serwisów społecznościowych (Facebook, NK, Google Plus, Twitter, Blip, Flaker).
  2. Odpowiedzieć na pytanie, dlaczego chce wziąć udział w targach Internet Poland.
  3. Przesłać pod adres konkurs@di24.pl:
    • odnośnik do swojego wpisu w wybranym serwisie społecznościowym, zawierający link do niniejszego artykułu,
    • odpowiedź na pytanie konkursowe.

Jako temat e-maila zgłoszeniowego prosimy wpisać "konkurs targi Internet Poland".

Konkurs rusza w chwili publikacji tego artykułu. Na zgłoszenia czekamy do piątku, do północy, 4 listopada 2011 r.

Drugą nagrodą (niespodzianką) dla zwycięzców tego konkursu będzie możliwość zaprezentowania swojej firmy lub firmy, w której pracują, na łamach DI (pod postacią 3-minutowego wywiadu wideo lub wywiadu tekstowego przeprowadzonego podczas targów Internet Poland).

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w sobotę, 5 listopada w aktualizacji do tego artykułu oraz na fanpage'u DI na Facebooku (warto nas wcześniej "polubić" :)).

Zapraszamy do udziału!

Regulamin konkursu

Aktualizacja - ogłoszenie zwycięzców konkursu

Wpłynęło do nas wiele ciekawie uzasadnionych zgłoszeń i najchętniej dalibyśmy wejściówkę każdemu, kto się zgłosił. Dokonywanie wyboru w takich sytuacjach nie jest fajne, stąd delikatne opóźnienie w ogłoszeniu wyników. Niestety reguły są nieubłagane, a liczba wejściówek odgórnie ograniczona :( Kończąc te gorzkie żale, ogłaszamy:

Zwycięzcą konkursu, który otrzyma wejściówkę na wszystkie wydarzenia konferencji Internet Poland został:

Piotr Jamrogiewicz.

Nagrody pocieszenia, czyli wejściówki na część targową Internet Poland, trafiają do:

Dominiki Wałach, Dominika Homy oraz Ireneusza Kubuja.

Gratulacje i do zobaczenia na targach w Warszawie!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E