Polski e-handel od dawna czekał na własne czasopismo branżowe. I oto jest, właśnie ukazał się pierwszy numer Mensis.pl - bezpłatnego czasopisma dla e-sprzedawców i wszystkich zainteresowanych branżą e-commerce.
reklama
Na stronie www.mensis.pl możesz pobrać pierwszy numer albo zapisać się na darmową prenumeratę wersji drukowanej (nakład jest ograniczony – decyduje kolejność zgłoszeń), a także zaprenumerować wersję elektroniczną miesięcznika (zarówno .pdf, jak i wersja online - bezpłatnie).
– Mensis.pl jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Jako przedsiębiorca z 5-letnim stażem, były właściciel sklepów internetowych, które już po roku działalności generowały przychody na 7-cyfrowym poziomie, mogę powiedzieć, że w mojej ocenie na rynku brakowało tego typu czasopisma – mówi Krzysztof Rdzeń, redaktor naczelny i pomysłodawca projektu Mensis.pl.
Wysoki poziom czasopisma zapewniają eksperci współpracujący z Mensis.pl: Maciej Dutko, Paweł Krzyworączka, Dawid Sadulski, Marcela Krzemień, Mariusz Wesołowski, Paweł Królak i kilkanaście innych rozpoznawalnych w branży osobistości. Do współpracy w kolejnych numerach mają się włączyć kolejne markowe nazwiska.
– Autorzy są siłą Mensis – to praktycy biznesu internetowego, ludzie którzy wyróżniają się w swoich obszarach rynku. Sukcesem zakończyły się również rozmowy z autorami, którzy ze względu na różnorodne ograniczenia nie dostarczyli artykułów do pierwszego numeru: Darek Puzyrkiewicz czy Michał Łebkowski – to część osób, których artykuły pojawią się w kolejnych numerach Mensis.pl – dodaje Krzysztof Rdzeń.
W premierowym numerze Mensis znajdziesz 17 artykułów, które poruszają ciekawe zagadnienia z zakresu e-commerce, m.in.:
Patronat nad czasopismem objęli ważni gracze polskiego internetu: Akademia Allegro, wydawnictwo Złote Myśli, a patronat medialny sprawuje Dziennik Internautów. Wydawcą miesięcznika jest firma Evolutive.
Miesięcznik Mensis.pl już od pierwszego numeru jest też łakomym kąskiem dla reklamodawców z branży. A to dlatego, że w odróżnieniu od nieograniczonego nakładu wersji elektronicznej (szacowane jest co najmniej kilkanaście tysięcy pobrań premierowego numeru) cały nakład drukowany trafi wyłącznie do ściśle określonej grupy odbiorców, zainteresowanych branżą e-commerce. Czasopismo będzie dystrybuowane m.in. wśród uczestników szkoleń Allegro, czytelników e-biznesowych publikacji wydawnictwa Złote Myśli a także uczestników profilowanych studiów MBA i podyplomowych w uczelniach wyższych w całej Polsce (m.in. Wyższa Szkoła Bankowa, Wyższa Szkoła Handlowa, Krakowska Akademia im. Frycza Modrzewskiego). Około 2500 egzemplarzy drukowanych zostanie również rozesłanych do firm, które zamówiły darmową prenumeratę.
Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym numerem Mensis.pl i zamówienia bezpłatnej prenumeraty na stronie www.mensis.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|