31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, m.in. ze wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl. Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel – dodaje.
Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce grupy. Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse. Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej – dodaje.
Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*