Polskapresse współwłaścicielem Gruper.pl

03-09-2010, 14:34

31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.

Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, m.in. ze wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl. Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel – dodaje.

>> Czytaj też: Cuppon: Kupony rabatowe w formie zakupów grupowych

Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce grupy. Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse. Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej – dodaje.

Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

>> Czytaj też: Grupowe zakupy okazały się hitem


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy