Znikają dotychczasowe marki sieci Plus. Nowe hasło „Daj o siebie zadbać” oraz modyfikacja ofert ma być wyjściem Polkomtela naprzeciw oczekiwaniom klientów i sposobem na walkę z konkurencją.
reklama
Zmiana ma być korzystna dla klientów, ponieważ uprości nawigację po ofertach sieci (również poprzez nadanie im odpowiednich nazw: abonament, na kartę, firma, internet itd.), co z kolei ułatwi wybór najbardziej odpowiedniej. Według Polkomtela rezygnacja z dotychczasowych submarek i wprowadzenie łatwego nazewnictwa jest zgodne z postrzeganiem poszczególnych kategorii przez konsumentów.
- Wprowadzane zmiany są niezbędne do budowania spójnego wizerunku marki Plus, co będzie się przekładało na zwiększenie efektywności naszych działań oraz wzrost satysfakcji naszych klientów – tłumaczy Krzysztof Ziewc, p.o. zastępca dyrektora dep. Komunikacji Marketingowej ds. PrePaid i Rozwoju Biznesu, Polkomtel S.A.
Nowością jest usługa „Pay per call”, czyli stała opłata za rozmowę bez względu na długość trwania połączenia. Dodatkowo wprowadzone zostaną rozwiązania wspierające korzystanie z mobilnego internetu: pakiety danych oraz taryfy smartfonowe z limitami transmisji danych i telefonami w konkurencyjnych cenach.
Nowa oferta dostępna jest od 13 maja 2011 roku. Więcej na stronie: plus.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*