Przygotowania do rebrandingu Ery nabierają tempa. Operator rozmawia już o rezerwacji reklam w mediach i szykuje się do wprowadzania potrzebnych zmian w biurze obsługi klienta.
Według informacji „DGP” pierwsze działania reklamowe dotyczące rebrandingu Ery na markę T, która jest wykorzystywana też na niemieckim rynku, mogą zacząć się już w czerwcu. Z naszych ustaleń wynika, że przedstawiciele domu mediowego Starcom, który obsługuje budżety reklamowe operatora sieci Era, rozmawiają już wstępnie o rezerwacjach powierzchni reklamowych w prasie i outdoorze na czerwiec. Toczą się też wstępne rozmowy na temat czasu reklamowego w telewizjach.
– Oficjalnie nikt nie potwierdza jeszcze, że chodzi o kampanię rebrandingową T, ale zapotrzebowanie na powierzchnię jest dużo większe niż zwykle – mówi jeden z naszych rozmówców.
Do zmiany marki Polska Telefonia Cyfrowa przygotowuje się też od wewnątrz. W firmach zajmujących się obsługą biur obsługi klienta operatora pojawiła się informacja, że klienci Ery będą klientami T od sierpnia.
PTC nie skomentowało powyższych informacji. Trwają prace nad tym projektem, ale obecnie jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o szczegółach oraz konkretnych datach możliwego rebrandingu – powiedział tylko „DGP” Andrzej Pomarański z biura prasowego PTC.
Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. Era zmieni się w T. Kampania ruszy w czerwcu
Michał Fura
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*