Zarówno Plus, jak i Orange to marki, której najczęściej pojawiają się w mediach. Asa w rękawie ma jednak Play, który może pochwalić się 1/3 pozytywnych komentarzy na swój temat.
Według danych PRESS-SERVICE aż 36% publikacji dotyczyło Plusa, a 30% Orange. Era zgarnęła 17%, natomiast Play 16%. Dominacja Plusa – zwłaszcza w prasie – wiąże się z dużą liczbą tekstów na temat sportu, marka sponsoruje bowiem siatkówkę. Z kolei w internecie sieć Polkomtela prowadzi, jeśli chodzi o liczbę informacji korporacyjnych. Natomiast największe zainteresowanie dziennikarzy wzbudzają produkty i usługi Play’a oraz Orange.
Najczęściej publikacje negatywne dotyczyły Ery oraz Orange w kontekście Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Orange zanotował sporo negatywnych komunikatów w związku z wyrokiem sądu w sprawie wprowadzającej w błąd reklamy oraz wniesienia pozwu do sądu przez UOKiK za niedozwolone praktyki przy rozwiązywaniu umów.
Na temat Plusa pojawiło się najwięcej informacji pozytywnych (23,6%), jednak PRESS-SERVICE zauważa, że ponad połowa z nich to to krótkie wzmianki, a więc formy w najmniejszym stopniu wpływające na świadomość. Z kolei na znakomity wynik Play’a wpłynęły zwłaszcza publikacje internetowe, co może świadczyć o priorytetach i kierunku rozwoju wizerunku marki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*