12-13 czerwca 2013 w samym centrum Warszawy rozpocznie się jedna z największych konferencji poświęconych bezpieczeństwu IT w Polsce. Będzie to już druga edycja Next Generation Security Conference 2013 - spotkania, które spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem i uznaniem jego uczestników rok temu.
reklama
W agendzie NGSec znajdą się najbardziej aktualne zagadnienia i problemy, z którymi muszą mierzyć się współczesne instytucje i firmy. Tematem wykładów i dyskusji będą: ataki APT (Advanced Persistend Threat), cyber-szpiegostwo i cyber-terroryzm, ochrona danych osobowych, mobile security, bezpieczeństwo dostępu do danych, kradzież tożsamości oraz zagrożenia związane z korzystaniem z rozwiązań opartych o chmurę.
Konferencja będzie podzielona na dwie ścieżki: główną dedykowaną dla osób zarządzających przebiegiem procesów w firmach i instytucjach oraz techniczną dla specjalistów IT. Odbędą się one w salach kinowych Kinoteki w Pałacu Kultury i Nauki. Dzięki unikatowemu klimatowi sal kinowych i prezentowanym w nich najnowszym technologiom organizatorzy planują wywołać dyskusje w oprawie godnej określenia „Next Generation SECURITY”.
Prelegentami NGSec 2013 będą osoby, które mają realny wpływ na stan bezpieczeństwa IT w Polsce. Wśród nich swoją obecność potwierdzili już:
Znajdą się tam też przedstawiciele służb mundurowych oraz firm wyspecjalizowanych w bezpieczeństwie IT.
Sponsorami NGSec, podobnie jak rok temu, będą największe firmy w Polsce, które dostarczają rozwiązania związane z bezpieczeństwem IT, w tym Fortinet, Check Point, Novell/NetIQ.
Patronat nad konferencją objęły opiniotwórcze media, takie jak eGospodarka.pl, ebiznes.pl, bezpieczenstwo-informacji.pl, Resseler News, Resilia, Mile2, PECB, Dziennik Internautów.
Konferencja jest płatna - opłata konferencyjna wynosi 250 zł netto. Organizatorem spotkania jest Compendium Centrum Edukacyjne.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
2 mln kary dla Samsunga za babcię Lodzię i naśladowanie reklam ministerstwa