Koreański koncern przygotowuje własną sieć społecznościową, którą nazwano roboczo "Samsung Facebook" - informuje Korea Times. Nowa witryna może zadebiutować już na początku następnego roku.
Samsung niezwykle szybko opanował rynek smartfonów, a także telefonów komórkowych, jednak na tym jego ambicje się nie kończą - informuje Korea Times. Już za kilka miesięcy azjatycki gigant będzie próbował przekonać internautów również do swojej sieci społecznościowej.
Nazwa robocza nowej usługi (Samsung Facebook) została jednoznacznie odebrana przez internautów jako "mocno inspirowana" witryną Zuckerberga. To firma, która zwykle nie grzeszy kreatywnością - napisał w serwisie The Verge jeden z czytelników. Samsung wielokrotnie krytykowany był przede wszystkim za kopiowanie produktów firmy Apple.
Usługa społecznościowa Samsunga będzie dostępna na olbrzymiej liczbie urządzeń koreańskiego giganta, które każdego roku trafiają do użytkowników. "Samsung Facebook" zostanie zaoferowany nie tylko użytkownikom smartfonów i tabletów, ale również telewizorów, kamer czy odtwarzaczy Blu-ray - informuje Korea Times.
Warto zauważyć, że także Facebook wiąże swoją przyszłość z urządzeniami przenośnymi. Już teraz użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych poświęcają witrynie najwięcej czasu właśnie na urządzeniach tego typu. Pomimo gigantycznych wpływów Samsunga konkurowanie z Facebookiem może być niezwykle trudne, a wiele problemów z tym ma nawet firma Google.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|