W ostatnim kwartale mobilna wersja Twittera wygenerowała większe przychody niż standardowa strona usługi wyświetlana na komputerach - poinformował dyrektor generalny witryny Dick Costolo.
reklama
Podczas konferencji The Economist Group w San Francisco Costolo ujawnił, że jego zespół przykłada bardzo duży nacisk do wersji mobilnej. Smartfony i tablety równie ważne okazują się też dla konkurencyjnego Facebooka (zob. Reuters, Twitter's mobile revenue surpassed Web on many days: CEO).
Społecznościowy gigant, który zadebiutował w ubiegłym miesiącu na amerykańskim rynku regulowanym, wciąż ma poważne problemy, jeśli chodzi o generowanie zysków w mobilnych wersjach swojej usługi. Jest to o tyle ważne, że w Stanach Zjednoczonych użytkownicy już teraz spędzają na Facebooku więcej czasu, wykorzystując swoje smartfony niż standardowe komputery biurkowe.
Dyrektor generalny Twittera chce się jednak zdystansować od społecznościowego konkurenta, szczególnie po tym, jak zawiódł on wielu inwestorów. Pokrywamy urządzenia mobilne - powiedział Costolo proszony o wskazanie różnicy między Facebookiem i Twitterem.
- Mamy platformę reklamową, która już teraz dopasowana jest do urządzeń mobilnych, pomimo że uruchomiliśmy ją w sieci dopiero niedawno i ledwie zaczęliśmy wyświetlać reklamy - tłumaczy współtwórca Twittera. W mikroblogowej usłudze publikowanych jest obecnie około 400 milionów wiadomości każdego dnia. Przyszłość serwisów społecznościowych leży jednak w smartfonach, a zatem Facebook przynajmniej pod względem zarabiania na tej platformie ustępuje konkurentowi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|