Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google+ z nową aplikacją dla Androida

24-05-2012, 20:57

Po tym jak nowa aplikacja Google+ trafiła do użytkowników smartfonów z iOS, przyszła kolej na urządzenia z Androidem. Według wyszukiwarkowego giganta zaktualizowane narzędzie jest szybsze i ciekawsze wizualnie.

robot sprzątający

reklama


Google zapewnia, że w nowej aplikacji dla Androida znalazły się przede wszystkim funkcje, o które najczęściej prosili użytkownicy. Koncern z Mountain View zapewnia jednak, że już teraz podekscytowany jest tym, co przyniesie przyszłość.

Czytaj także: Ponad 15 milionów pobrań aplikacji z Google Play

Jedną z najbardziej rzucających się w oczy nowości jest oczywiście odmieniony wygląd narzędzia. Całość ma być bardziej nowoczesna i elegancka, jednak duża liczba elementów wizualnych jest krytykowana przez użytkowników. Do aktualizacji mają zachęcić również nowe funkcje.

Nowe Google+ dla Androida
fot. Google - Nowe Google+ dla Androida
Z rozwiązania Hangouts korzystać możemy teraz z dowolnego miejsca, prowadząc rozmowy grupowe wideo z poziomu smartfona. Analogiczne rozwiązanie o nazwie FaceTime znajdziemy na przykład w nowych urządzeniach tworzonych przez firmę Apple.

Podobnie jak w wersji dla iOS, łatwiejsze ma być teraz również publikowanie nowych wiadomości oraz interakcja z tymi, które tworzą nasi znajomi. Zdaniem wyszukiwarkowego giganta, internauci chcą być dumni z informacji, które publikują, a nowe efekty wizualne z pewnością w tym pomogą. Nie zabrakło także drobnych zmian, jak możliwość łatwej korekty opublikowanych wiadomości czy ustawiania zdjęć z Google+ jako tapety w telefonie.

Nowe narzędzie Google+ można pobrać za darmo z Google Play, a także sklepu App Store.

Czytaj także: Google+ lepiej zintegrowane z Gmailem


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google