Rynek e-commerce, mimo powszechnej opinii o kryzysie na świecie, nie dostaje zadyszki. Szacunkowa wartość tego rynku na koniec roku wyniosła w Polsce ok. 18 mld zł.
Według badania eCommerceIndex, przeprowadzonego przez CubeRoot.pl we współpracy z Empathy Internet Software House, w grudniu 2011 roku blisko 47% sklepów internetowych stanowiły niewielkie biznesy, których miesięczne przychody dochodzą maksymalnie do 10 tys. zł (ale i taka kwota ta zdarza się tylko niewielkiej grupie spośród nich). Na drugim biegunie znajduje się niecałe 2% sklepów największych, takich, których miesięczna sprzedaż przekracza 3 mln zł.
- Według naszych badań sklepów, których roczna sprzedaż wynosi powyżej miliona złotych, jest około 1700 w Polsce, czyli niecałe 20% spośród wszystkich sklepów – twierdzi Michał Kraus z Empathy. – Opowiadają one jednak za około 80% całej sprzedaży w sektorze e-commerce.
Dobrą wiadomością dla branży e-commerce może być fakt, że ponad 50% spośród uczestniczących w badaniu sklepów zanotowała w 2011 roku wyższą sprzedaż niż rok wcześniej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|