W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.
Jak wynika z raportu, w Rumunii i na Słowacji pod względem współczynników klikalności CTR najbardziej popularne były reklamy w formacie Ractangle 500x600 i 468x300. Z kolei na Węgrzech i w Czechach na pierwszym miejscu uplasowały się reklamy w formacie Toplayer. Na wynik mógł mieć wpływ sposób emisji tego formatu.
W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również dane dotyczące rodzimego rynku reklamy online. W IV kwartale 2010 najpopularniejszymi formatami kreacji o najwyższym wskaźniku CTR były Preroll/Postroll, stosowane w reklamie wideo. Dla porównania w II kwartale 2011 r. w Polsce najwyższy wskaźnik CTR osiągały takie formaty reklamowe, jak Toplayer, Preroll oraz tapeta.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|