Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Paczkomaty kuszą klientów i sklepy internetowe loterią z nagrodami

06-10-2010, 14:16

Firma InPost coraz mocniej angażuje się w promocję swoich innowacyjnych usług pocztowych - Paczkomatów. Tym razem do korzystania z tej formy przesyłek pocztowych ma zachęcić Loteria Paczkomaty 24/7, w której można wygrać m.in. samochód marki Fiat. Do akcji mogą włączyć się klienci indywidualni korzystający z paczkomatów oraz sklepy internetowe oferujące formę przesyłki za pośrednictwem tej usługi.

Osoby, które chcą wziąć udział w Loterii Paczkomaty 24/7 muszą najpierw poświęcić trochę własnych pieniędzy, a mianowicie :

  • w dniach 20 września – 17 listopada 2010 dokonać zakupów w sklepie oferującym wysyłkę za pośrednictwem paczkomatów, z której to opcji muszą oczywiście skorzystać,
  • następnie, do 9 grudnia br. zarejestrować swoją przesyłkę na stronie www.paczkomaty.pl/loteria.

Sonda
Czy korzystasz z paczkomatów?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Największe szanse na wygraną mają osoby, które dokonują dużo zakupów w sklepach biorących udział w tej akcji marketingowej. Przedstawiciele firmy informują, że każde kolejne zgłoszenie zarejestrowane na stronie zwiększa prawdopodobieństwo wygrania w opisywanej loterii.

>> Czytaj też: InPost: Paczkomaty wystartowały!

Udział w Loterii Paczkomaty 24/7 mogą brać również sklepy działające w sieci i oferujące wysyłkę towaru za pośrednictwem paczkomatów. Wystarczy zarejestrować swój sklep na stronie konkursu i aktywnie zachęcać klientów do korzystania z tej formy przesyłki. InPost przeznaczył dla zwycięskiego sklepu (kategoria Klient e-commerce) voucher na wycieczkę o wartości 10 tys. zł a dla pozostałych finalistów 11 zestawów 1000 darmowych wysyłek do Paczkomatów.

Loteria InPost - Paczkomaty 24/7
fot. - Loteria InPost - Paczkomaty 24/7
- Tego typu akcje, jak aktualnie trwająca Loteria, sprawiają, że coraz więcej osób przekonuje się do paczkomatów, by potem – dzięki funkcjonalności i wygodzie, którą oferują – na stałe korzystać z tej formy wysyłki i odbierania paczek. Tym razem udział w konkursie organizowanym przez InPost mogą brać również sklepy internetowe. To zupełna nowość, ale mamy nadzieję, że równocześnie ciekawa zachęta dla klientów e-commerce do tego, by czynnie promowali wśród kupujących dostępną w swoich sklepach opcję: Wyślij do Paczkomatu – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

>> Czytaj też: Paczkomaty: 100 tys. fanów na Facebooku w 10 dni

Więcej informacji o Loterii na stronie: www.paczkomaty.pl/loteria. Zgłoszenia można wysyłać do 9 grudnia, a losowanie nagród odbędzie się 13 grudnia 2010 roku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *