Aplikacja Paczkobranie w serwisie Facebook przygotowana przez agencję WeAreMedia dla InPost Paczkomaty 24/7 w 10 dni zdobyła ponad 100 tys. fanów - chwalą się jej założyciele.
reklama
Paczkobranie wystartowało 22 czerwca. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Paczkomaty 24/7 wśród użytkowników portalu oraz zapoznanie Polaków, coraz chętniej dokonujących zakupów przez internet, z nową formą odbierania przesyłek.
W konkursie użytkownicy muszą wskazać jedną z osiemdziesięciu skrytek wirtualnego Paczkomatu, w której ich zdaniem ukryte są nagrody. Zwycięzcą zostaje użytkownik, który jako pierwszy trafnie wytypuje numer skrytki.
Konkurs będzie trwał do odwołania w edycjach organizowanych dwa razy w tygodniu. W każdej z nich uczestnicy mogą wygrać nagrody ufundowane przez sklepy internetowe będące partnerami usługi Paczkomaty 24/7.
– Do tej pory w dwóch edycjach Paczkobrania wzięło udział ponad 134 000 użytkowników, a sam fanpage Paczkomaty 24/7 liczy sobie już ponad 100 tys. fanów. Co ważne, liczba ta stale rośnie. Z aplikacji konkursowej użytkownicy wysłali już 587 696 zaproszeń a Paczkomaty 24/7 stały się największą polską stroną firmową na Facebooku – mówi Dawid Trzeciak, Strategy Director z agencji WeAreMedia.
– Na taki wynik nie trzeba było czekać długo, bo jedynie dziesięć dni. Nas cieszy najbardziej fakt, że o Paczkomatach dzięki tej kampanii dowiaduje się po raz pierwszy tak ogromna liczba internautów, z którymi od razu możemy nawiązać dialog – dodaje Trzeciak.
Jedynie 0,74 % fanpage’ów na Facebooku w skali całego świata, może poszczycić się sześciocyfrową liczbą użytkowników. Milion fanów przekroczyło zaledwie 247 witryn (wg danych firmy Symos).
Jak udało się osiągnąć taki wynik w tak krótkim czasie?
- W aplikacji zostały wbudowane mechanizmy wirusowe, które powodują, że wieść o aplikacji niesie się od użytkownika do użytkownika. To powoduje, że uczestnicy Paczkobrania wzajemnie polecają sobie aplikację, dobrze się bawiąc - wyjaśnił Dziennikowi Internautów Dawid Trzeciak z firmy WeAreMedia. Aplikację Poczkobranie znajdziecie pod adresem http://apps.facebook.com/paczkobranie
Dla porównania, największą popularność na Facebooku ma obecnie piosenkarka Lady Gaga, która zgromadziła ponad 10 mln fanów. Wcześniej serwis został wykorzystany w kampanii wyborczej Barracka Obamy.
Agencja WeAreMedia prowadzi obsługę marek InPost oraz Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych m.in. w serwisach: Facebook, Blip, Flaker, Youtube, Slideshare oraz Goldenline.
Paczkomaty na Facebooku dostępne są pod adresem: www.facebook.com/paczkomaty
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|