Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Paczkomaty: 100 tys. fanów na Facebooku w 10 dni

05-07-2010, 20:19

Aplikacja Paczkobranie w serwisie Facebook przygotowana przez agencję WeAreMedia dla InPost Paczkomaty 24/7 w 10 dni zdobyła ponad 100 tys. fanów - chwalą się jej założyciele.

konto firmowe

reklama


Paczkobranie wystartowało 22 czerwca. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Paczkomaty 24/7 wśród użytkowników portalu oraz zapoznanie Polaków, coraz chętniej dokonujących zakupów przez internet, z nową formą odbierania przesyłek.

>> Czytaj też: InPost: Paczkomaty wystartowały!

Sonda
Czy jesteś fanem przynajmniej jednego produktu lub marki na Facebooku?
  • tak
  • nie
  • nie mam konta na Facebooku
wyniki  komentarze

W konkursie użytkownicy muszą wskazać jedną z osiemdziesięciu skrytek wirtualnego Paczkomatu, w której ich zdaniem ukryte są nagrody. Zwycięzcą zostaje użytkownik, który jako pierwszy trafnie wytypuje numer skrytki.

Konkurs będzie trwał do odwołania w edycjach organizowanych dwa razy w tygodniu. W każdej z nich uczestnicy mogą wygrać nagrody ufundowane przez sklepy internetowe będące partnerami usługi Paczkomaty 24/7.

Do tej pory w dwóch edycjach Paczkobrania wzięło udział ponad 134 000 użytkowników, a sam fanpage Paczkomaty 24/7 liczy sobie już ponad 100 tys. fanów. Co ważne, liczba ta stale rośnie. Z aplikacji konkursowej użytkownicy wysłali już 587 696 zaproszeń a Paczkomaty 24/7 stały się największą polską stroną firmową na Facebooku – mówi Dawid Trzeciak, Strategy Director z agencji WeAreMedia.

Paczkomaty na Facebooku
fot. - Paczkomaty na Facebooku
Na taki wynik nie trzeba było czekać długo, bo jedynie dziesięć dni. Nas cieszy najbardziej fakt, że o Paczkomatach dzięki tej kampanii dowiaduje się po raz pierwszy tak ogromna liczba internautów, z którymi od razu możemy nawiązać dialog – dodaje Trzeciak.

Jedynie 0,74 % fanpage’ów na Facebooku w skali całego świata, może poszczycić się sześciocyfrową liczbą użytkowników. Milion fanów przekroczyło zaledwie 247 witryn (wg danych firmy Symos).

Jak udało się osiągnąć taki wynik w tak krótkim czasie?

- W aplikacji zostały wbudowane mechanizmy wirusowe, które powodują, że wieść o aplikacji niesie się od użytkownika do użytkownika. To powoduje, że uczestnicy Paczkobrania wzajemnie polecają sobie aplikację, dobrze się bawiąc - wyjaśnił Dziennikowi Internautów Dawid Trzeciak z firmy WeAreMedia. Aplikację Poczkobranie znajdziecie pod adresem http://apps.facebook.com/paczkobranie

>> Czytaj też: Inpost: za ile przesyłka z paczkomatu?

Dla porównania, największą popularność na Facebooku ma obecnie piosenkarka Lady Gaga, która zgromadziła ponad 10 mln fanów. Wcześniej serwis został wykorzystany w kampanii wyborczej Barracka Obamy.

Agencja WeAreMedia prowadzi obsługę marek InPost oraz Paczkomaty 24/7 w mediach społecznościowych m.in. w serwisach: Facebook, Blip, Flaker, Youtube, Slideshare oraz Goldenline.

Paczkomaty na Facebooku dostępne są pod adresem: www.facebook.com/paczkomaty


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

ASTER przejął Mediatel 4B



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E