Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netia sprzedaje internet z komputerem

28-08-2008, 09:27

Netia wprowadziła ofertę dla osób, które nie korzystają jeszcze z komputera i internetu. Nosi ona nazwę "Pierwsze kroki w Internecie", a oferowany w jej ramach sprzęt można mieć od 999 zł.

W kwietniowych badaniach CBOS "Polacy w sieci" prawie połowa respondentów oświadczyła, iż nie korzysta i nie zamierza korzystać z internetu. Netia mając to na uwadze chce więc spopularyzować swoje usługi wśród nowicjuszy w dziedzinie internetu i komputerów.

W ramach promocji "Pierwsze kroki w Internecie" klienci otrzymają stały dostęp do internetu już za 34 zł miesięcznie oraz możliwość zakupu kompletnego zestawu komputerowego w cenie od 999 zł.

Oferowany w ramach promocji zestaw komputerowy zawiera 19-calowy monitor Philips oraz system operacyjny Windows Vista. Całość zestawu objęta jest gwarancją, w skład pakietu wchodzi także podręcznik. Równolegle w promocji dostępny jest komputer o lepszych, bardziej zaawansowanych parametrach. Oferta jest dostępna w przypadku umów na 24 lub 36 miesięcy.

Parametry zestawów komputerowych

Podstawowy zestaw komputerowy jest wyposażony w procesor Intel Celeron Dual-Core E1200 1,6GHz, 1 GB RAM (DDR2), zintegrowaną kartę graficzną, dysk 160 GB, napęd DVD+/-RW oraz system Windows Vista. Przy umowie na 36 miesięcy jego cena to 999 zł, a przy umowie na 24 miesiące 1299 zł.

Rozszerzony zestaw komputerowy zawiera procesor Intel Dual Core E2180 1,80 GHz, 2 GB RAM, kartę graficzną GeForce 8400GS 256 MB, dysk 250 GB, napęd DVD+/-RW oraz system Windows Vista.Ceny tego zestawu przy umowie na 24 i 36 miesięcy wynoszą odpowiednio 1599 zł i 1399 zł.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Netia