Lżejszy, mniejszy i szybszy - taki jest nowy Kindle. Bijący rekordy popularności czytnik e-książek zapewni też łączność za pośrednictwem Wi-Fi. Nie zmieni się jego cena.
Kindle to zdecydowanie hit sprzedażowy sklepu Amazon ostatnich miesięcy. Czytnik elektronicznych książek cieszy się ogromną popularnością, napędzając także sprzedaż samych e-książek. Tych w czerwcu sklep sprzedał blisko dwukrotnie więcej niż książek drukowanych. Co jednak istotne, ich sprzedaż także rośnie. Nowinki nowinkami, widać jednak, że ogłaszanie śmierci tradycyjnego czytelnictwa jest przedwczesne.
Firma chwali się, że Kindle jest obecnie najchętniej kupowanym produktem i ma najwięcej najwyższych ocen. I to wszystko po zaledwie dwóch latach od premiery. Pojawienie się czytnika Amazonu ożywiło rynek, podobnie jak to sie stało w przypadku i Pada i tabletów. Po czerwcowej obniżce cen przychodzi czas na kolejne nowości.
Amazon informuje, że w sprzedaży, w tej samej cenie - model podstawowy za 189 dolarów (139 dolarów bez 3G) - pojawi się odświeżony Kindle. Nowy ekran zapewni o 50 procent lepszy kontrast, sama obudowa jest o 21 procent cieńsza. Ekran pozostał jednak tej samej wielkości - 6 cali. Czytnik waży teraz niespełna 0,25 kg, czyli o 15 procent mniej niż poprzednik.
Komunikację z innymi urządzeniami zapewnia nie tylko technologia 3G, ale także Wi-Fi. Większy twardy dysk pozwoli na przechowywanie nawet 3500 pozycji, dwukrotnie więcej niż do tej pory. Szybsze o 20 procent ma być przewracanie kolejnych stron czytanych książek. Z kolei nowa bateria zapewni działanie Kindle nawet przez miesiąc (10 dni, jeśli włączone jest Wi-Fi).
Integracja z serwisami Facebook oraz Twitter pozwoli dzielić się cytatami z czytanych książek bez konieczności korzystania z komputera.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|