Tablety z 7-calowymi ekranami mogą być znacznie popularniejsze niż starsze 9,7-calowe modele - poinformował serwis DigiTimes.
reklama
Duże zainteresowanie 7-calowymi tabletami firm Amazon oraz Barnes & Noble wydaje się wskazywać, że mniejsze urządzenie, które prawdopodobnie przygotowuje Apple, również może się okazać hitem sprzedaży.
Według serwisu DigiTimes, który powołuje się na źródła zbliżone do dostawców ekranów, zainteresowanie mniejszymi matrycami było w listopadzie znacznie większe niż podzespołami o większych przekątnych. Kolejne kroki wykonywane przez producentów w kierunku zmniejszania tabletów mogą dziwić, jednak mają wiele zalet.
- Jeśli chodzi o 9,7-calowe matrycę, po doniesieniach o tym, że kolejny iPad będzie wyposażony w mniejszy ekran, firma Apple obniżyła liczbę zamówień na większe podzespoły tego typu - czytamy w raporcie DigiTimesa. Autorzy analizy zastrzegają jednak, że przygotowując się do premiery kolejnych urządzeń, Apple może znów powiększyć swoje zamówienie.
Jak niedawno informowała firma badawcza IDC, udziały iPada w rynku mają w tym kwartale spaść w związku z dużą konkurencją na rynku tańszych urządzeń wyposażonych w Androida. Na koniec tego kwartału tablety firmy Apple mają stanowić 59% rynku (z 61,5% na początku kwartału).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|