Zmiana rozwiązań na bardziej czytelne dla rynku reklamowego oraz dostosowanie metodologii badań internetu do światowych standardów to cele do jakich zmierza spółka Polskie Badania Internetu.
Właściciele spółki PBI oraz członkowie Rady Badania Megapanel z ramienia PBI, podjęli istotne decyzje w kwestii rozwoju rynku badań internetu w Polsce na najbliższe lata. W trakcie cyklu spotkań wypracowano dokument, który opisuje takie obszary rozwoju badań, jak ich transparentność, uproszczenie metodologii, skrócenie czasu dostarczania wyników.
Dokument został przedstawiony firmie Gemius. PBI kładzie w nim szczególny nacisk na zmianę rozwiązań na bardziej czytelne dla rynku reklamowego oraz dostosowanie technologii do światowych standardów.
- Dotychczasowa metodologia stosowana przez wykonawcę badania Megapanel, wypracowana ponad 5 lat temu jest dziś przestarzała i nie obejmuje wszystkich aktualnych zjawisk rynkowych, jak i stosowanych obecnie technologii – przekonuje Andrzej Garapich, prezes spółki PBI.
Właściciele PBI i Zarząd Spółki chcą przy współpracy firmy Gemius wprowadzić zmiany w metodologii badania Megapanel w ciągu kilku miesięcy. Badanie Megapanel PBI/Gemius ma stać się dzięki temu nowoczesnym i znacznie czytelniejszym narzędziem dla branży interaktywnej w Polsce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*