Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Magazyn "Brief" na iPada w technologii Adobe

17-01-2011, 11:35

W styczniu magazyn marketingu i sprzedaży "Brief" będzie dostępny na iPada firmy Apple i dołączy do takich tytułów jak: "The New Yorker", "Wired" czy "Martha Stewart Living". Magazyn w całości został wykonany w technologii Adobe.

Magazyn "Brief" istnieje na polskim rynku od 11 lat, a w styczniu br. pierwszy numer pojawi się w wersji na tablet Apple. Wejście magazynu na iPada umożliwi implementację wideo i dźwięku prezentowaną na łamach "Brief". Uruchomienie nowej platformy to również łatwiejsze niż do tej pory dotarcie z treścią do Polonii.

>> Czytaj też: Wired: Wydanie na iPada sprzedaje się lepiej niż papierowe

Sonda
Magazyny w tech. Adobe będą sprzedawać się lepiej niż zwykłe aplikacje z prasą na iPada?
  • tak
  • tak, ale nie w naszym kraju
  • tak, ale niekoniecznie na iPadzie
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

"Brief" został w całości wykonany przy użyciu technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite. Tym samym dołączył do wąskiego grona takich magazynów, jak "The New Yorker", "Martha Stewart Living" bądź "Wired", czyli magazynów opartych na technologii Adobe, którą firma zapowiadała już jakiś czas temu jako rewolucję.

- Wykorzystanie przepływów pracy dostępnych w oprogramowaniu InDesign CS5 oraz usług Digital Publishing Suite pozwala firmom wydawniczym zaprojektować i zaoferować na rynku nowy rodzaj czasopism elektronicznych, których odbiorcy uzyskają dostęp do bogatszych, bardziej dynamicznych materiałów. Na wszystkich kontynentach ludzie tworzą swój obraz świata, zarówno polityczny, jak i gospodarczy, na podstawie gazet i magazynów. Technologia Adobe pozwoli zachować i rozszerzyć na nowych platformach cyfrowych ważną rolę, jaką dziennikarstwo odgrywa w naszej kulturze - mówi Paweł Molga, Senior Key Account Manager, Adobe Systems.

>> Czytaj też: "Wysokie Obcasy Extra" na iPada

Dla wydawnictwa AdPress, wydawcy "Brief", to możliwość sprzedania kolejnych powierzchni reklamowych. Pierwsze zagraniczne publikacje prasowe na iPadzie uzyskiwały klikalność reklam, czyli CTR, na poziomie 30 proc. To wynik nieosiągalny w przypadku reklamy internetowej ani niemożliwy do zmierzenia w przypadku reklamy w wydaniu drukowanym – mówi Agata Chmielewska, dyrektor generalna magazynu "Brief".

Pierwszy numer w App Store ma pojawić się w styczniu 2011 r. i będzie dostępny za darmo.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *