Od 13 września br. aktualne wydanie „Wysokich Obcasów Extra” jest dostępne na iPada, poinformowali przedstawiciele Agory. Multimedialne wydanie magazynu zawiera specjalnie przygotowane materiały interaktywne, np. filmy wideo z okładkowej sesji zdjęciowej Doroty Gardias czy sesji mody z udziałem Doroty Wellman, animacje i galerie zdjęć.
- Chcemy, aby nasze treści docierały do czytelników na wszystkich możliwych nośnikach, również tych najnowocześniejszych - przykładem nasze wcześniejsze, popularne rozwiązania "Wyborcza na iPhone” czy "Wyborcza.biz na iPhone". „Wysokie Obcasy Extra” na iPada to pierwsza aplikacja udostępniająca treści Agory na tym nośniku oraz pierwsza w Polsce wersja magazynu na iPada – powiedział Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” odpowiedzialny za multimedialne przedsięwzięcia „Gazety Wyborczej”.
Aplikacja „Wysokie Obcasy Extra” na iPada została przygotowana w całości przez zespół Agory i jest dostępna bezpłatnie w AppStore. Będzie promowana w „Gazecie Wyborczej” oraz w portalu Gazeta.pl, kreację kampanii przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.
Agora stworzyła dotychczas kilka aplikacji na urządzenia mobilne, m.in. na iPhone’a. Użytkownicy telefonów komórkowych mają też możliwość przeglądania specjalnych, mobilnych wersji stron internetowych mediów grupy, m.in.: m.gazeta.pl, wersje mobilne serwisów lokalnych Gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz lub m.plotek.pl.
W maju br. w AppStore pojawiły się m.in. Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita i Parkiet. Ceny gazet niewiele różnią się od tradycyjnych. Miesiąc temu pisaliśmy o tym, jak iPad zdobywa popularność w Polsce pomimo faktu, iż oficjalnie go nie ma.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|