Zakończyła się piąta edycja programu akceleracyjnego Huge Thing. Podczas wieńczącego program Demo Day swoje projekty przed zaproszonymi gośćmi - przedstawicielami biznesu i inwestorami - zaprezentowało 11 finałowych startupów.
Startupy brały udział w warsztatach i sesjach mentoringowych oraz pracowały pod czujnym okiem tutorów i opiekunów. W trakcie programu, podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji zespoły wzięły udział w wyczekiwanym biznesowym „Speed Datingu”, w trakcie którego mieli szansę przekonać 12 potencjalnych inwestorów do swoich projektów. Dla zespołów zorganizowane były również dwa wyjazdy zagraniczne (do Londynu i Berlina), które pomogły im w nawiązaniu pierwszych globalnych relacji biznesowych. W ramach rządowego programu Start in Poland każdy zespół otrzymał również wsparcie finansowe w wysokości do 200 tys. zł na rozwój swoich projektów.
W programie uczestniczył m.in. zespół z Białorusi – PingFin, który stworzył aplikację służącą do automatycznej agregacji danych dotyczących kont bankowych i umożliwiającą prawidłowe planowanie finansów. Startup Metricso zaprezentował korzystającą z danych dostępnych w mediach społecznościowych platformę do badania grupowych i indywidualnych trendów oraz potrzeb użytkowników. Dzięki rozwiązaniu chorwackiego startupu QueryStorm program Excel jest znacznie bardziej wydajny i przyjazny dla użytkownika. Zaprezentowana przez GameHR zautomatyzowana platforma z autorskimi grami rekrutacyjnymi wykorzystuje nowoczesną metodykę grywalizacji, neuronauki i wirtualnej rzeczywistości. Z kolei polski startup FXManago usłyszał od jednego ze swoich klientów, że jest „zautomatyzowanym kontrolerem ruchu lotniczego do zarządzania walutami”.
Źródło: Alior Bank
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Do 2028 roku 40% przesyłek ma być dostarczana w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia
|
|
|
|
|
|