Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~rediko

    gadasz, sprzedaje na allegro od 7 lat i nie zgodze sie nigdy na pobranie, ludzie oszukuja i nie odbieraja paczek bo sie "rozmyslili" a ja mam przez to straty i niepotrzebna robote. Wiem ze mam przez to mniejsze obroty ale nie mam strat zwiazanych ze zlymi sprzedazami, ktore przy sprzedazy akcesoriow za cene srednio 20-40zl nie odebrane pobrania moga byc potezna strata, oprocz straconych pieniedzy za wysylke sprzedajacy musi jeszcze zaplacic extra za zwrot paczki, tak wiec nie wprowadzaj w blad ze sprzedaz bez pobrania jest bledem na allegro, bo to nie jest prawda

    17-03-2010, 01:27

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Maciej

    Autor chyba nie jest na bieżąco z sytuacją operatora PAF. Raczej mało kto zdecydowałby się teraz na skorzystanie z usług tej niewiarygodnej firmy.

    17-03-2010, 01:41

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~janek

    a co do pobran. - nieobedrane pobranie rowna sie pismo - SKUTKUJE W 100% :)






    Na podstawie art. 476 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z
    1964 r. nr 16, poz. 93, z późn. zmianami) wzywamy do natychmiastowego
    uregulowania należnej sumy, zgodnie z poniższym zestawieniem.

    ........................
    Koszt podlegający zwrotowi.......
    Powyższą kwotę prosimy przekazać w przeciągu 7 dni na poniższy rachunek bankowy :


    W przypadku nie przekazania należnej sumy w wyznaczonym
    terminie, skierujemy sprawę na drogę postępowania sądowego bez ponownego
    wezwania do zapłaty.
    Informujemy również, iż działając na podstawie Ustawy z
    dnia 14 lutego 2003r. „o udostępnianiu informacji gospodarczych” w
    przypadku braku zapłaty, po upływie miesiąca od daty wysłania niniejszego
    wezwania informacja o Państwa zobowiązaniach zostanie przekazana do : Krajowego
    Rejestru Długów Biura Informacji
    Gospodarczej S.A., z siedzibą we
    Wrocławiu przy ul. Armii Ludowej 21.

    17-03-2010, 02:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~TPJ

    Myślałem, że artykuł będzie ciekawy... A tymczasem jako pierwszy błąd wymieniony jest sposób sprzedaży, który jakoś bardzo wielu allegrowiczom nie przeszkodził w odniesieniu sukcesu. Więc po pierwszym punkcie postanowiłem skończyć lekturę, żeby nie tracić więcej czasu.

    17-03-2010, 05:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • gooteck
    m
    Użytkownik DI gooteck (20)

    Kilka podpunktów zgodnych z prawdą, reszta to stek bzdur. Autor ma raczej teoretyczne doświadczenie niż praktyczne.
    To co może się sprawdzić przy sprzedaży 3 przedmiotów tygodniowo, nie musi działać kiedy sprzedaje się 500 lub więcej/tydzień.

    17-03-2010, 08:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Kamyk
    m
    Użytkownik DI Kamyk (1884)

    Artykuł sponsorowany - zgadza się?

    17-03-2010, 08:29

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sss

    zalatuje amoatorszczyzna.

    17-03-2010, 08:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany
    [w odpowiedzi dla: ~rediko]

    ja tylko kupuję za pobraniem i też od siedmiu lat i taka forma jest właściwa ..

    17-03-2010, 09:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Brak
    m
    Użytkownik DI Brak (196)

    Moim zdaniem 2 główne błędy to fatalny opis, nienawidze czytać ścisnionego tekstu pisanego jednym ciągiem bez jakichkolwiek podkreśleń - to wtedy wygląda jak książka,jeżeli widze taką aukcje odrazu ją zamykam nawet nie wgłębiając się w szczegóły - poprostu takiego czegoś nie czytam.

    Drugie to brak płace z allegro, uważam to za naprawde bardzo dobry system, wystarczy zalogować się do banku ,wszystko wypełnione gotowe tylko potwierdzenie przelewu,szybko,łatwo i wygodnie, sprzedający ma pieniądze odrazu na koncie...

    Ale wbrew pozorom marnie jest z tym ,może jeżeli chodzi o rzeczy sprzedawane przez firmy czy w dużych ilościach to jeszcze , ale o zwykłe aukcje bardzo krucho, a wielka szkoda... Nawet byłbym skłonny dać troche więcej kiedy ta opcja była by dostępna, przynajmniej mam pewność że pieniądze doszły i wcześniej będzie przesyłka...

    17-03-2010, 10:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • snsm66
    m
    Użytkownik DI snsm66 (54)
    [w odpowiedzi dla: ~rediko]

    Niestety ale autor tekstu ma 99% racji. Niech sprzedawca ma 98 procent pozytywów przy 1000 komentarzy, oznacza to że co 20 klient jest niezadowolony z transakcji, wyobraźcie sobie taką sytuacje w stacjonarnym sklepie. Jestem kupującym, czasem coś tam opycham z rzeczy mi zbędnych. Te kryteria które wymienione zostały w artykule decydują o moim zakupie. Nie wpłacę pieniędzy komuś kto ma około tysiąca trwających aukcji, wysyła 48h po zaksięgowaniu i ma co 20 klienta niezadowolonego najczęściej z powodu błędów przy wysyłce. Dodałbym jeszcze arogancje w opisie i w odpowiedziach do negatywnych i neutralnych komentarzy, tam nie kupię niczego. Kupując muszę mieć wybór, możliwość kontaktu, poczucie że jestem miłym gościem na stronie przedmiotu i w kontakcie ze sprzedającym. Unikam aroganckich buraków to widać po komentarzach i opisie. Postawa typu łaski nie robisz jak nie kupisz mnie obraża i nie kupuję

    17-03-2010, 12:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~internauta

    dla mnie pierwszym i zarazem ostatnim błędem jest próba kupna czegokolwiek na opanowanym przez około 2 miliony już złapanych i wypuszczonych złodziei allegro.

    17-03-2010, 12:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wintermute
    [w odpowiedzi dla: snsm66]

    @snsm66
    98 procent pozytywów przy 1000 komentarzy oznacza, że co 50 klient jest niezadowolony,albo że 20 klientów z tego tysiąca jest niezadowolonych ;)

    17-03-2010, 16:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~drukowana bukfa

    "unikaj pisania DRUKOWANYMI LITERAMI (w internecie oznacza to krzyk)."

    WSTYD!!! Drukowane litery a wielkie litery to ROZNICA. KRZYCZE DO WAS DRUKOWANYMI LITERAMI!!! Teraz tez pisze drukowanymi literami ;/

    17-03-2010, 18:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Przemek R.

    Mój ostatni kontakt ze sprzedawcą na Allegro:

    próbowałem się dodzwonić, by poinformować, że odbiorę towar osobiście, ale sprzedawca nie odebrał. Wtedy napisałem maila z informacją i prośbą żeby zaproponował termin spotkania na co otrzymałem odpowiedź o treści "są telefony prawda" (nawet bez znaków przestankowych). Szybko sfinalizowałem transakcję i myślę, że od tego pana już nic więcej nie kupię.

    17-03-2010, 19:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Bardzo mi się podoba ten kawałek z artykułu: "Płacę z Allegro – forma przelewu, jednak zdecydowanie szybsza (pieniądze trafiają do sprzedawcy natychmiast) oraz - dzięki pośrednictwu serwisu Allegro - uważana przez kupujących za godną zaufania i bezpieczną."
    Chyba autor nie czytał forum Allegro ile ta usługa ma błędów, jak to giną w niej na np tydzień pieniądze i inne...

    17-03-2010, 20:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)