Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~Podpis

    Nie dopóki jesteś monopolistą. Wtedy każdy będzie Ci się pakował w interes. Bo kiedy jesteś monopolistą to możesz WSZYSTKO.

    Przykład ? Dzięki IE w momencie gdy wykonasz aktualizacje w Windows 7, zostaniesz dokładnie zlokalizowany.
    Myślisz że brak zgodności ze standardami IE był spowodowany tym że programistów mają nieudolnych ? Pomijając to że są partaczami to dodatkowo specjalnie nie trzymają się standardów by wykorzystać swoją przewagę na rynku.

    Na ich nieszczęście FF ugryzł im spory kawałek ciasta. Doszło do tego że nie robi się już strony pod Internet Explorer (ŻADNE szanujące się studio czy webmaster tak już nie robi). Robi się kod zgodny ze standardami i nakłada poprawki na IE.
    I nagle teraz IE zabrało się za standardy bo przez zacofanie straciło 30% rynku na świecie. W Polsce już połowa ludzi z tego syfu nie korzysta.

    Ma tyle dziur że się w pale nie mieści a zamknięty kod i aktualizacje raz na ruski rok wcale nie pomagają (niektórych luk w ogóle nie załatali). Ostatnio znaleźli lukę która okazała się być we wszystkich wersjach od 6 do 8. Wielu ludzi chce się tego gniota pozbyć a nie może.

    Zresztą Microsoft wykorzystał swoją pozycję monopolisty by zniszczyć Netscape który był o niebo lepszy od IE. Na ich nieszczęście przyczynili się do powstania Firefox przez to. Śmiać mi się chce jak pomyślę że wysłali tort ekipie FF przy wypuszczaniu wersji 2.0 przeglądarki :-) Ciekawe czy spodziewali się tego co nastąpiło teraz ^_^.

    Ktoś mi tu wypomina że jak się nie podoba to zmień system. Po pierwsze - nie podoba mi się. Po drugie - zmieniłem, siedzę na Debianie. Po trzecie - nie zmienia to faktu że mam swoje zdanie a wiele osób jest skazane na Windows.

    Microsoft to monopolista. Do tego coraz bardziej nieudolny. Jak zobaczyłem Aero to pierwsze co mi do głowy przyszło to GNOME i Compiz. Tyle zapożyczeń że się w pale nie mieści.
    Jak widzę IE to przypomina mi się wczesna wersja Firefox.
    Jak widzę MS Office to nie przypomina mi się nic. Zmiana interfejsu nie wyszło MS Office na dobre. Poza tym nie ma co konkurować z OpenOffice na dzień dzisiejszy.
    Jak widzę Paint to śmiać mi się chce gdyż jedyne co mi przychodzi do głowy to "prawie jak GIMP" :-D

    Więc o czym tu mówić ? MS to monopolista. Na dodatek przez to że jest patentowym trollem który zapożycza pomysły, patentuje je (choć nie są JEGO) i wypuszcza buble na rynek, hamuje rozwój.
    Nawet sobie nie wyobrażacie na co pozwala xHTML i CSS 2.1 na dzień dzisiejszy. Nawet sobie nie wyobrażacie na co pozwala CSS 3.0. Ale wykorzystać możemy jakieś 60% możliwości przez IE. Nawet wersja 8 pod wieloma aspektami leży.

    Więc zacofanemu monopoliście TRZEBA powiedzieć NIE.

    14-03-2009, 18:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kolejny madry

    Jest wolny rynek ale obowiazuja w nim zasady takie jak podatki, prawa, obowiazki. MS jako ze jest monopolista systemow operacyjnych jest zobowiazany do przestrzegania zasad dla monopolistow. Dofinansowania dostal na szkolenia nowych pracownikow. Pozatym na szybko znalazlem jakis archiwalny artykul
    http://linux(...)unki-ue/

    27-02-2009, 16:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ben

    @kolejny madry

    Ja tu mówię o debilnośći rozwiązania jakie forsuje UE. A to że prawa trzeba przestrzegać to nic się nie poradzi na to. Trzeba je zmienić.
    O jakie dofinansowania chodzi, które rzekomo MS dostaje od UE?

    A co do monopolu IE to miałem w zamyśle monopol przeglądarki.
    Zacytuję:
    "Wolny rynek... Masz racje dlatego teraz UE dopilnuje zeby MS przestrzegal"
    Czyli nie ma wolnego rynku tylko, jest sterowany.

    27-02-2009, 16:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~mr.suchy

    @Ben poczesci masz racje chociaz @kolejny madry slusznie zauwazyl ze to MS jest w UE i musi sie dostosowac do idiotycznego prawa UE

    27-02-2009, 08:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kolejny madry

    @Ben nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale to MS WDEPNAL do europy a nie europa w MS... Musi sie dostosowac do zasad skoro korzysta z przywilejow UE. Skoro MS pobiera dofinansowania to znaczy ze MUSI przestrzegac praw. Wolny rynek... Masz racje dlatego teraz UE dopilnuje zeby MS przestrzegal obowiazkow ktorych sie zadeklarowal przestrzegac a implikacja tego jest odizolowanie IE od Windowsa w postaci modulu. Twoje argumenty wywodza sie od d**** strony wiec bardzo latwo je skontrowac.

    IE nie jest monopolista... IE nigdy nie byl monopolista bo NIE ISTNIEJE cos takiego jak samodzielne IE. Kochany komuchu (tak mi sie widzi) pozwol UE wymusic na MS tego co on zadeklarowal ze spelni. MS dostal dofinansowanie to teraz niech sie wywiaze ze swoich obietnic. Ale ty wiesz lepiej... Zaglebiles sie w polityke firmy oczywiscie... Doczytaj-tyle ci powiem.

    26-02-2009, 21:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)