"... taki strzał za zwyczaj razi szeroko ..."
Czyżby Nextranet.pl wykonał przedświąteczny strzał z dubeltówki? ;-) Ciekawe na jakich odbiorców nastawiają się - na szerokie masy ludu? ;-)
Bardzo fajny tekst. Jest właśnie kwestia dobrania niszy, czy to całego biznesu, czy konkretnej kampanii reklamowej. Jak widać ta strategia np. dla gps24.pl się znakomicie sprawdza, bo firma notuje 10% zyskowność, co w przypadku firm internetowych jest sporym osiągnięciem. Drugi przykład to travelplanet.pl, który jakiś czas temu stracił pozycję lidera na rzecz wakacje.pl,które specjalizują się tylko i wyłącznie w sprzedaży wycieczek.
Nextranet jest przeznaczony dla osób aktywnych, przedsiębiorczych, którzy mają chęć i zapał do samodzielnego działania.
Często są to młodzi biznesmeni, którzy w normalnych warunkach rynkowych nie mieliby szans na realizację własnych pomysłów ze względu na brak kapitału początkowego. Ułatwiamy im postawienie pierwszych kroków w ecommerce i pomagamy w rozpoczęciu działalności na własny rachunek, wspierając naszą bazą i Know-How.
Widzę kolega z PR, bo wypowiedź ma się nijak do tego co napisałem. Po co zatem odpowiedź do mojej wypowiedzi? ;-)
Witaj Tomku, Artur nie przedstawił się, ale to on jest autorem tego artykułu. Z naszej strony chcemy, żeby artykuły były firmowane imieniem i nazwiskiem, a nie nazwą firmy, ale na razie taka, a nie inna jest polityka di. Obecna formuła może, jak zauważyłeś tekst PR, wygłaszającym fanfary na cześć danej firmy. Chcemy też, żeby treść, która umieszczamy na serwisie była jak najbardziej pomocna internautom i jesteśmy jak najdalej od "papki PR". Sugestie/krytykę odnośnie treści artykułów z chęcią byśmy usłyszeli. Jeśli uważasz, że coś powinniśmy dodać kolejnym razem, innym językiem pisać (np. bardziej formalnie itp.) daj znać. Twoja i innych osób opinia jest dla nas bardzo ważna.
Sam nextranet nie jest oczywiście wolny od wad, ale od czasu startu wiele się u nas zmieniło. Mam nadzieję, że na lepsze.
Artykuł jest okej - był jedynie błąd ortograficzny.
Warto też zwrócić uwagę na to jak ważny jest sposób prezentowania oferty. Jeśli wiesz jak to zrobić właściwie, możesz zwiększyć sprzedaż o 30%, 40% lub nawet więcej procent...
http://jak-s(...)b44.net/