Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~jaaa

    W ogóle żeby dzisiaj wypłacić kasę z karty mbanku z bankomatu trzeba było niemiłosiernie długo czekać, a w niektórych nie można było zrealizować transakcji.

    01-12-2008, 15:31

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Michał Godi

    Nadal nie można się logować... moja firma leży dzisiaj i kwiczy....
    Zero możliwości skontaktowania się, odpowiedzi na to, kiedy problem się skończy - nie ma...

    01-12-2008, 15:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~saga

    Zgadzam się z wcześniejszymi komentarzami ale częściowo - u mnie sytuacja wygląda tak że w jednym domu, mogę zalogować się do konta z jednego komputera, na drugim wyświetla się powyższy komunikat.

    01-12-2008, 15:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jacek

    dla mnie to skandal, że nie poinformowali o czymś takim. Żadna kompetentna osoba nie jest dostępna, nigdzie nie można się dowiedzieć o co chodzi... jak ja mam być spokojny o swoją kasę jak każdy ma to w głębokim poważaniu.
    Chyba pora przenieść kasę do czegoś pewniejszego.

    01-12-2008, 16:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gość

    Sytaucja ma miejsce cały czas już od dobrych kilku godzin... Albo nie wyświetla się strona logowania, albo już po wprowadzeniu id i hasła jest informacja, że serwis jest niedostępny. Paranoja!

    01-12-2008, 16:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Maciej Godniak

    Ten problem pojawia się już od kilku dni, ale dzisiejsza blokada to już skandal. Brak możliwości wykonywania przelewów, obrotu jednostkami TFI czy akcjami, regulowania płatności. Przez ponad 5 lat korzystania z mBanku nie spotkałem się dotychczas z taką sytuacją.

    01-12-2008, 16:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Arkadiusz

    około 14:30 wypłacając pieniądze w sieci bankomatów BZWBK, wybierając kartą z mBanku konto zostało obciążone, lecz pieniądze nie zostały wypłacone, na infolinii mBanku stwierdzili, że to chwilowy problem i pieniądze będą na koncie za 7dni spowrotem... nie do pomyślenia, ten bank chyba pomylił pryma aprilis z mikołajkam, teraz jestem bez pieniędzy i bez możliwości ich wybrania ( niby przez tydzień, a może dłużej... ).
    Pora przenieść konto do innego banku, takiego który nie chowa głowy w piasek jak coś się dzieje. A może szanowny PAN prezesem BRE Banku Mariusz Grendowicz zrobił sobie mega przelew na swoje konto i już siedzi pod palmami ?
    Jaki bank takie pieniądze - a skoro wirtualny bank to i pieniądze...

    01-12-2008, 16:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Minder

    No super. Zalogowałem się, zrobiłem przelew i po chwili konto znów nie jest dostępne. Jajca jakieś!

    01-12-2008, 16:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~aaa

    A ja rano dostałem ni stąd ni zowąd smsa, że aplikacja mBankiEra (aplikacja karty sim) została usunięta (nie korzystałem z niej od dawna, ale myślę że ma to jakiś związek)

    01-12-2008, 16:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Puma

    Oficjalny komunikat ze strony mBank
    'Informujemy, że w dniu 1 grudnia 2008 roku występują ograniczenia w dostepie do serwisu transakcyjnego. Mogą również występować trudności w autoryzacji transakcji kartowych.
    Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostepności serwisu.
    Za utrudnienia przepraszamy.'
    http://www.mbank.pl/blog/

    01-12-2008, 17:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Nowaker
    Użytkownik DI Nowaker (126)

    Ta, poinformowali o ograniczeniach o godzinie 14, a problemy występowały od rana. Pół godziny temu chciałem wykonać przelew i też nie mogłem.

    01-12-2008, 19:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~SkyNet.Speed

    Witajcie.

    Jaka Porażka, ale się tak nie zalewajcie, skoro mają problemy, to odsuńcie się od tego banku, gdyż dostał "Wścieklizny", ja polecam wam "ING BANK - Śląski."

    Tu zarobicie, a nic nie tracicie, POLECAM !!

    Jestem w tym banku i jest mi z nim dobrze.

    Rozważcie sami i wpadnijcie na Kawę.

    Polecam i życzę POWODZENIA z tym "Wściekłym Bankiem".

    01-12-2008, 22:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~dorzy

    Ja się przed chwilą logowałem i wszystko w porządku - dostęp do konta jest - wszystkie konta, dane i operacje dostępne. Ale faktem jest, że przez cvały dzisiejszy dzień nie korzystałem z konta bo nie miałem takiej potrzeby, więc nie mogę się wypowiadać o tym co było wcześniej.

    01-12-2008, 22:59

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~vigo

    ciekawe jest ze cala grupa BRE ma klopoty, w piatek padl system Interbresok obslugujacy konta Bre Banku (mbank nalezy do bre), w poniedzialek mbank - chociaz poblemy byly chyba juz w niedziele, nie moglem zaplacic karta w sklepie, 2 razy "brak polaczenia z wystawca karty", zaplacilem gotowka a mimo to dzisiaj patre a pieniadze zeszly. wyglada to na powzna awarie systemow bre....

    02-12-2008, 07:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~beezle

    Problemy występowały już od piątku, a nie od wczoraj.

    02-12-2008, 07:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)