mBank zdobył główną nagrodę w kategorii konta osobiste w pierwszej edycji badania satysfakcji klientów Gold Standard, przeprowadzonego m.in. przez TNS OBOP.
Badanie przeprowadzone w ramach projektu Gold Standard zrealizowane zostało w sierpniu br. na próbie 1500 Polaków w wieku powyżej 15 lat, mieszkających w miastach o wielkości przekraczającej 100 tysięcy mieszkańców.
Wywiady były przeprowadzane, bezpośrednio w domach respondentów z przy użyciu kwestionariusza elektronicznego CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Projektem objęto 7 głównych kategorii produktów, w skład których wchodziło łącznie 29 podkategorii. W kategorii finanse jedną z podkategorii było konto osobiste.
Ocenie podlegała tu liczba punktów obsługi klienta (odziałów i bankomatów), jakość i szybkość obsługi klienta, dopasowanie oferty i usług dodatkowych do potrzeb i oczekiwań klienta, wysokość opłat i prowizji związanych z prowadzeniem konta oraz wysokość oprocentowania środków zgromadzonych na koncie.
Najwyższy wskaźnik satysfakcji klientów uzyskał mBank, zaraz za nim znalazły się ING Bank Śląski i BZ WBK. Gorzej wypadły Bank Millenium, BPH SA, Bank Pekao SA oraz PKO BP.
Wyróżnienie cieszy dyrektora mBanku, Pawła Kucharskiego. Od początku naszego funkcjonowania na rynku finansowym wszelkie kroki, które podejmowaliśmy, miały na celu zapewnienie klientom jak największej satysfakcji z korzystania z naszych usług. - podkreślił Kucharski.
Zwycięski bank nie zdobył najwyższej noty tylko w jednej kategorii: liczbie punktów obsługi klienta. Można się jednak było tego spodziewać po instytucji, której specyfiką jest działalność głównie internetowa.
Więcej o samym badaniu przeczytać można na stronie www.goldstandard.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*