Automatyzacja obsługi w gastronomii powoduje powstanie coraz to nowych rozwiązań, które mają przyspieszyć przyjmowanie zamówień. Na prowadzenie wysuwają się zaś dwa systemy: aplikacja na telefon i kioski samoobsługowe. Które z nich przynosi więcej korzyści?
Szybsza sprzedaż to więcej zrealizowanych zamówień, co bezpośrednio przekłada się na zysk. Nowoczesne technologie umożliwiają zaś samodzielne składanie oraz opłacanie przez klientów zamówień, dzięki czemu automatycznie trafiają one do etapu realizacji. Ustne przekazywanie zamówień pracownikom wiąże się również z ryzykiem pomyłek, które negatywnie oddziałują na opinie klientów.
W świetle powyższych faktów trudno dziwić się, że coraz więcej lokali decyduje się na automatyzację obsługi. Do wyboru są zaś - aplikacja na telefon lub kiosk gastronomiczny. Czym się różnią? Aplikacja to specjalny program, który klient musi zainstalować na swoim telefonie, żeby następnie za jego pośrednictwem złożyć oraz opłacić zamówienie. Kiosk samoobsługowy to zaś znajdujące się w lokalu, interaktywne urządzenie: wystarczy do niego podejść, aby wybrać z menu dowolne pozycje, a następnie za nie zapłacić.
Klient korzystający z kiosku interaktywnego nie musi zakładać konta ani marnować miejsca w telefonie na dodatkowe aplikacje, z których rzadko korzysta. Jest to spore udogodnienie: ilość aplikacji, jakich się obecnie używa, jest naprawdę spora, dlatego coraz więcej osób podchodzi sceptycznie do konieczności pobierania jakichkolwiek nowych programów. Dodatkowo, aby korzystać z aplikacji trzeba udostępnić całkiem sporo danych a klienci starają się tego unikać. Aplikacja na telefon może więc zniechęcać z korzystania z opcji składania zamówienia bez udziału obsługi. . W efekcie, klienci i tak będą decydować się na klasyczną obsługę kelnerską, a inwestycja w aplikację nie przyniesie oczekiwanych korzyści.
Kiosk samoobsługowy nie wymaga od klientów dodatkowych aktywności. Intuicyjna obsługa łatwo poprowadzi ich przez cały proces zakupu i płatności, co trwa zaledwie kilka chwil. Nowoczesne oprogramowanie działa bezawaryjnie i płynnie, dlatego nie musisz obawiać się awarii i przestojów. Trzeba też pamiętać, że smartfon zawsze może się rozładować, co uniemożliwi skorzystanie z aplikacji na telefon, a kioski gastronomiczne pracują bez żadnych przerw. Wniosek? Interaktywny kiosk to znakomite narzędzie do automatyzacji obsługi.
Decydując się na kiosk gastronomiczny, możesz znacząco przyspieszyć proces obsługi i zoptymalizować funkcjonowanie lokalu. Jakie jeszcze zalety ma taki interaktywny system?
Umieszczony w odpowiednim miejscu kiosk zwiększy atrakcyjność lokalu. Co ważne, system sprawdzi się także w sytuacji, kiedy dysponujesz mocno ograniczoną przestrzenią. Wystarczy wybrać wtedy kiosk nablatowy JOY K215, który jest dostępny w wersji pionowej i poziomej. Kiosk JOY M oferuje zaś różnorodne konfiguracje, przez co możesz go dopasować do swoich potrzeb.
Bezawaryjna praca, możliwość personalizacji oraz prosta integracja z systemami do fiskalizacji i płatności bezgotówkowych to cechy, które charakteryzują nasze kioski gastronomiczne. A aplikacja na telefon? Dbając o komfort klientów lepiej oszczędzić im konieczności ściągania nowych programów. Postaw na sprawdzone rozwiązania, które pomogą zwiększyć Twój zysk i zaufaj M4B. Sprawdź nasze realizacje i dowiedz się, jakie efekty możesz osiągnąć już wkrótce!
Foto i treść: materiał partnera
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|