Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Amazon rozszerza rynek potencjalnych klientów e-booków - darmowa aplikacja dla BlackBerry pozwoli ich użytkownikom na kupowanie e-książek.

Amazon nie zamierza spoczywać na laurach związanych z rewelacyjnymi wynikami sprzedaży Kindle - czytnika e-książek. Urządzenie okazało się absolutnym hitem internetowego sklepu, przyczyniając się do bardzo dobrych wyników finansowych. Firma chce teraz wykorzystać ogromny potencjał, jaki tkwi w rynku smartfonów. Zdaje sobie bowiem sprawę, że nie wszyscy chcieliby kupować kolejne urządzenie, ale z elektronicznych książek chętnie by skorzystali.

>> Czytaj także: Amazon: Sprzedaż o 42 procent w górę 

Sonda
Czy ebooki zastąpią tradycyjne książki?
  • Tak
  • Nie
  • Trudno powiedzieć
  • Nie interesuje mnie to
wyniki  komentarze

Z myślą o użytkownikach BlackBerry wypuszczono na rynek aplikację "Kindle for BlackBerry", dzięki której wszyscy posiadacze smartfonów kanadyjskiej firmy bez kupowania czytnika zyskają dostęp do ogromnej kolekcji elektronicznych książek. Obecnie w sprzedaży znajduje się 420 tysięcy pozycji, w tym 102 ze 112 bestsellerów według New York Timesa.

Sytuacja Kindle jest bardzo podobna do koncepcji firmy Apple związanej z iPhonem oraz App Store. Sprzedaż telefonów jest niewątpliwie poważną pozycją w wynikach finansowych firmy, niemniej jednak sprzedawane do nich aplikacje także zapewniają ważne źródło przychodów - co ważne, rosnące razem z liczbą telefonów i odtwarzaczy MP3.

Usługa dostępna jest na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. Ceny książek są takie same, jak w przypadku kupowania ich bezpośrednio dla Kindle - zazwyczaj 9,99 dolarów.

>> Czytaj także: Murdoch podniesie ceny e-booków? 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *