Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jednym z najpopularniejszych sposobów na wypromowanie swojej marki, rozpowszechnienie jej wizerunku wśród odbiorców oraz zachęcenie ich do skorzystania z oferty są ulotki reklamowe. I choć może wydawać się, że to medium stanowi przeżytek i już dawno zostało wyparte przez nowsze metody marketingu – nic bardziej mylnego! Okazuje się, że ulotki są ponadczasowe, uniwersalne i... tanie, dlatego przedsiębiorcy nie chcą z nich rezygnować i wciąż korzystają z ich potencjału. Sprawdź, co powinien zawierać projekt Twojej ulotki!

Ulotki reklamowe – o tym nie możesz zapomnieć, tworząc projekt!

Każda ulotka reklamowa powinna zawierać kilka istotnych elementów, a wśród nich:

  • logo Twojej firmy,
  • dane kontaktowe,
  • wykaz usług, jakie świadczysz,
  • kilka powodów, dla których warto skorzystać właśnie z Twoich usług.

Wszystkie informacje muszą zostać zaprezentowane w sposób przejrzysty, aby nie przytłoczyć odbiorcy. Zbyt duży chaos wywoła bowiem rozdrażnienie i sprawi, że ulotka trafi do kosza. Chcąc, żeby spełniła swoją funkcję i zachęciła do skorzystania z Twoich usług, zadbaj o czytelny układ graficzny spójny z identyfikacją wizualną marki. Warto umieścić na niej również kod promocyjny, po podaniu którego dana osoba otrzyma zniżkę. Z pewnością będzie to zachęcające i wywoła pozytywne skojarzenia.

Druk ulotek – te kwestie mają znaczenie

Oczywiście sam projekt to nie wszystko, równie ważny jest druk ulotek, który należy zlecić profesjonalnej drukarni. Tylko wtedy można mieć pewność, że otrzymane wyroby spełnią najwyższe oczekiwania dotyczące jakości. Znaczenie ma format, rodzaj papieru oraz zastosowana metoda zadruku – to wszystko wpływa na ostateczną estetykę i trwałość. Kolory powinny być wyraźne i głębokie, papier może być matowy lub błyszczący, a jeśli chcesz umieścić na ulotce więcej informacji, zaprojektuj jej wersję składaną lub poproś o druk dwustronny. Doświadczona drukarnia z pewnością ma w swojej ofercie zróżnicowane rozwiązania, a jej pracownicy służą doradztwem merytorycznym, z którego warto skorzystać. 

Nie tylko ulotki – zadbaj o kompleksową promocję!

Przeglądając ofertę drukarni, zwróć uwagę na inne usługi, jakie wykonuje – w większości przypadków znajdziesz tam również druk wizytówek, plakatów i innych narzędzi promocyjnych, których wykorzystanie warto rozważyć w swojej strategii marketingowej. Zlecając ich wykonanie w jednym miejscu – oszczędzasz i zyskujesz pewność spójnego efektu wizualnego.

Skorzystaj z usług doświadczonej drukarni – to wygodne i szybkie rozwiązanie

Wystarczy dostarczyć projekt, wybrać parametry zamawianych ulotek (takie jak format czy rodzaj papieru i jego wykończenie) oraz ich liczbę, aby w niedługim czasie cieszyć się gotowymi produktami, które można wręczać klientom, kontrahentom, partnerom biznesowym i potencjalnym współpracownikom. Chcąc mieć pewność, że zlecasz wydruk w odpowiednim miejscu, przed złożeniem zamówienia przeczytaj opinie dotychczasowych klientów – rekomendacje zadowolonych przedsiębiorców to gwarancja Twojej satysfakcji.

Jak zaprojektować ulotkę reklamową w kilku krokach?

Foto: Materiał partnera

Źródło: Publikacja partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *