Premiera iPada poza Stanami Zjednoczonymi już za tydzień. Sklep z aplikacjami dla iPada dla nie-amerykańskich konsumentów został uruchomiony już wczoraj.
28 maja iPad, tablet firmy Apple, trafi do sprzedaży w Australii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Zjednoczonym Królestwie. Jego premiera, w wyniku bardzo dużego zapotrzebowania w Stanach Zjednoczonych, została przesunięta z końca kwietnia.
Firma informowała o tym już w połowie zeszłego miesiąca. Zagrożony jest także termin jesiennego wprowadzenia iPada na rynek polski - wiele zależy od tego, jaki będzie popyt w krajach, w których sprzedaż rozpocznie się za tydzień.
Tymczasem na przyszłotygodniową premierę gotowy jest już iPad App Store. Jak podaje serwis endgadget, została uruchomiona międzynarodowa wersja sklepu z aplikacjami. Do tej pory zakupy robić można było jedynie w amerykańskim sklepie, co spore grono osób spoza Stanów Zjednoczonych zapewne robiło. Oczywiście wbrew umowie licencyjnej zawartej z Apple.
Co ważne, dostępne są także wersje dla krajów, w których iPad zagości później. Jego polscy użytkownicy także mogą już pobierać aplikacje, korzystając z polskich kont. Apple jednak sprawy nie ułatwiła - nie ma osobnej sekcji dla tabletowych aplikacji. Musimy ich szukać razem z tymi na iPhone'a i iPoda.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|