Wcześniej identyczną sumę Intel przeznaczył na wsparcie firm, które rozwijają nowoczesny sprzęt najwyższej klasy.
Największy na świecie producent procesorów dla pecetów planuje przeprowadzenie największej kampanii reklamowej od 2003 roku - poinformowała agencja Reuters. Firma chce w ten sposób wesprzeć produkty, które mają konkurować z urządzeniami firmy Apple.
- W 2012 roku skupimy się na poprawianiu świadomości oraz zapotrzebowania na ultrabooki - powiedział Kevin Sellers szefujący w firmie Intel działowi sprzedaży i marketingu. Jak wyjaśnił na targach CES, kampania będzie nosiła tytuł "Nowa era komputerów".
Promowanie ultrabooków ma się odbywa w mediach tradycyjnych, jak prasa czy telewizja, ale również w witrynach społecznościowych. Na początku tygodnia Intel zapowiedział także partnerstwo z firmą Nuance zajmującą się technologiami głosowymi, co z pewnością przełoży się na obsługę tego typu poleceń w ultrabookach.
Warto przypomnieć, że już w sierpniu ubiegłego roku Intel stworzył fundusz w wysokości 300 milionów dolarów, który miał napędzać rozwój nowoczesnych urządzeń. Pomysł ostro skrytykowało AMD, które zamiast tego chwaliło się własnym rozwiązaniem. Firma uważała również, że "ultrabooki nie mają szans z MacBookami Air".
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|