Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

InPost: paczkę nadasz na numer telefonu

12-04-2012, 14:52

Aby nadać paczkę, nie potrzeba znać dokładnego miejsca zamieszkania adresata, a jedynie numer telefonu. Warto jednak pamiętać, że przesyłki wędrują do Paczkomatów, a nie prosto do adresata.

robot sprzątający

reklama


Atutem Paczkomatów ma być ich lokalizacja - przy wejściach do centrów handlowych, na całodobowych stacjach benzynowych i parkingach osiedlowych.

Dzięki opcji nadawania przesyłek wprost z Paczkomatów InPost adresat nie musi zakładać konta w systemie Managera Paczek ani definiować Paczkomatu odbiorczego. Tym samym nadawca nie jest zobowiązany do drukowania etykiety nadawczej przed wysyłką paczki.

Czytaj też: Paczkomaty napędzają Grupę Integer.pl

Należy wykonać kilka kroków i znać numeru telefonu komórkowego, by przesyłka dotarła do odbiorcy. Kluczowe jest wybranie opcji: NADAJĘ WPROST Z PACZKOMATU, a następnie:

  • zadeklarowanie gabarytu paczki,
  • podanie numeru telefonu komórkowego nadawcy oraz odbiorcy,
  • wskazanie lokalizacji Paczkomatu InPost, w którym przesyłka zostanie odebrana.

Pozytywna weryfikacja numeru telefonu, adresu e-mail oraz Paczkomatu odbiorcy pozwala na zrealizowanie płatności. W tym przypadku opcje są dwie: klient może zapłacić za nadanie paczki środkami z Managera Paczek bądź kartą płatniczą bezpośrednio w Paczkomacie. Po dokonaniu opłaty otwierają się drzwiczki wybranej skrytki, w której należy umieścić przesyłkę i finalnie odebrać paragon potwierdzający jej nadanie.

Po nadaniu adresat przesyłki otrzyma SMS ze statusem swojej paczki. Ma on 3 dni na odbiór przesyłki z Paczkomatu InPost. Jeśli jednak nie zdąży, może to zrobić w ciągu kolejnych 11 dni w najbliższym Oddziale InPost.

Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.paczkomaty.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *