Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google+ lepiej zintegrowane z Gmailem

09-05-2012, 10:17

Lepsze powiadomienia o nowych wiadomościach w Google+ wkrótce dostępne będą dla wszystkich użytkowników - poinformował wyszukiwarkowy gigant. To kolejny krok związany z integracją usług firmy Google.

robot sprzątający

reklama


Gdy otrzymamy komentarz do wpisu na Google+, zostaniemy o tym powiadomieni standardowym e-mailem. Jeśli jednak wykorzystujemy usługę pocztową Gmail, czekają na nas dodatkowe ułatwienia - tłumaczy Google na swoim blogu.

Czytaj także: Ponad 15 milionów pobrań aplikacji z Google Play

- Powiadomienia e-mailowe to świetny sposób, by być na bieżąco z najnowszymi informacjami pojawiającymi się w Google+ - zapewnia wyszukiwarkowy gigant. - Jeśli ktoś o tobie wspomni, skomentuje twój wpis czy podzieli się z tobą bezpośrednio informacją, nie zawsze wystarczy po prostu przeczytać taki wpis. Czasem chcesz odpowiedzieć od razu z Gmaila.

Powiadomienia Google+ w Gmailu
fot. Google - Powiadomienia Google+ w Gmailu
Obecnie bezpośrednio z poziomu skrzynki odbiorczej możemy przeglądać otrzymane wiadomości, pisać nowe komentarze, a nawet oznaczać je przyciskiem "+1". Stworzone w ten sposób treści będą publikowane natychmiast również w Google+

Jak tłumaczy Google, rozwiązanie zaimplementowano również w mobilnej wersji Gmaila, a z odpowiadania na e-maile, by pozostawić komentarz, korzystać mogą również użytkownicy innych usług pocztowych. 

Warto przypomnieć, że witryna społecznościowa wyszukiwarkowego giganta zmieniła niedawno wygląd. Serwis jest teraz mniej podobny do Facebooka, jednak wielu internautów krytykowało motyw graficzny za słabe wykorzystanie powierzchni na większych ekranach.

Czytaj także: Oracle wygrywa z Google, ale wielkiej kasy jeszcze nie będzie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google