Na sukces dobrze rozwijającej się firmy składa się wiele czynników. To nie tylko bogata oferta, ale także sposób, w jaki prezentuje się firma i jakie stwarza wrażenie na klientach. Oprócz ciekawego asortymentu sklepu lub wysokiej jakości usług, klient zwraca uwagę także na oprawę wizualną. I to najczęściej jest pierwszą rzeczą, która go do firmy przyciąga. Przejrzysta strona internetowa, schludnie i oryginalnie zaprojektowane logo witryny sklepowej, logo firmy umieszczone na aucie służbowym. To wszystko ma na celu zwrócenie uwagi klienta i wyróżnienie spośród konkurencji. Takie przykładowe elementy wizerunkowe tworzą spójną identyfikację wizualną marki, co z kolei wpływa na rozpoznawalność firmy wśród innych. Odpowiada za to jeszcze szereg innych elementów, jednak warto zadbać o te podstawowe i drobne, które nie nadwyrężą budżetu firmy, a mogą dać duży efekt. Mowa o gadżetach firmowych.
Wybór gadżetów firmowych jest ogromny. Wszystko zależy od specyfiki branży, którą zajmuje się firma, od jej kreatywności, możliwości, jakie daje branża, no i zasobności portfela. Istnieją firmy, które np. wszystkim swoim klientom wysyłają wraz z zamówieniem magnesy na lodówkę lub kolorowanki dla dzieci opatrzone swoim logiem. Niby drobiazg, ale robi dobre wrażenie na klientach, a marka zapada w pamięć. Aby odpowiednio dobrać gadżety firmowe, trzeba przemyśleć, co się sprawdzi w danej branży. Są jednak podstawowe i sprawdzone gadżety firmowe, w które warto zainwestować. Oto kilka pomysłów, które można wykorzystać w biznesie:
Kalendarze i notesy - Wykorzystywane są w każdej firmie. Pomagają zaplanować działania i zadania. Opatrzone logiem firmy, są jej świetną wizytówką i sprawiają profesjonalne wrażenie.
Długopisy z logiem - Małe przedmioty, które niewiele kosztują, ale są niezbędne w pracy i na co dzień. Często się gubią, dlatego warto mieć ich spory zapas. Oczywiście z logiem firmy.
Kubki z logiem - Przy kubkach można trochę zaszaleć. Mają sporą powierzchnię, dlatego oprócz loga firmy, warto zaprojektować jakąś zabawną grafikę, która będzie nawiązywała do branży i zwracała na siebie uwagę.
Pendrive - To malutkie gadżety, które często są przekazywane z rąk do rąk. Właśnie dlatego warto zadbać, aby znalazło się na nich logo firmy. Dzięki temu, od razu wiadomo będzie, z kim jest związana jego zawartość. Poprzez to, że pendrive jest w ciągłym obiegu, to świetna reklama firmy.
Kartki okolicznościowe, zaproszenia, podziękowania - Każda poważna firma dba o pozytywne relacje ze swoimi klientami oraz współpracownikami. W związku z tym warto stworzyć serię kartek okolicznościowych z logiem firmy i wykorzystywać je przy nadarzających się okazjach. To prosty i niedrogi sposób na okazanie zainteresowania i pamięci klientom. Naprawdę dobre wrażenie zrobi odręczny podpis pod spersonalizowanymi życzeniami.
Personalizowane słodycze - Podobnie jak w przypadku kartek, warto przemyśleć na jakie okazje przydadzą się takie słodkie upominki. Słodycze są świetnymi gadżetami firmowymi. Można wykorzystać krówki, czekoladki lub bombonierki. Zamieścić na nich swoje logo, piękną grafikę i gotowe!
Gadżety firmowe to świetny sposób, aby dać znać klientom o swoim istnieniu i na długo zapisać się w jego pamięci. Zazwyczaj na gadżety firmowe składają się niewielkie drobiazgi, które nie nadwyrężają budżetu firmy. Warto uwzględnić w budżecie takie wydatki. Można stworzyć gadżety firmowe dostępne dla wszystkich bez okazji jak np. długopisy postawione w poczekalni. Można także obdarowywać nimi tylko wybrane osoby, aby wyróżnić je i podkreślić znaczenie łączącej relacji np. wręczając personalizowany kalendarz lub pióro wieczne z wygrawerowanym logiem firmy. Gadżety firmowe można wykorzystać również tylko w szczególnych okolicznościach jak np. Święta Bożego Narodzenia, jubileusz firmy itp.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Polski Ład: zmiany w rozliczaniu przychodów z najmu lokali mieszkaniowych
|
|
|
|
|
|