Wydawcy oraz deweloperzy będą mogli osadzać dodatek na stronach, by ułatwić użytkownikom śledzenie treści z wybranych profili.
reklama
Na konferencji LeWeb 2011 Joanna Shields, zajmująca się marketingiem Facebooka, poinformowała o nowościach, jakie "w najbliższym czasie" zostaną udostępnione zainteresowanym użytkownikom. Do najważniejszych z nich należy wtyczka subskrypcji, którą będzie można osadzić na dowolnej stronie.
- Wkrótce udostępnimy wtyczkę subskrypcji, która będzie dostępna jako przycisk, który deweloperzy oraz wydawcy będą mogli dodawać do własnych witryn, by ułatwić ludziom śledzenie treści za pomocą tylko jednego kliknięcia - poinformowała Shields w oficjalnym oświadczeniu.
Podobne rozwiązanie już od jakiegoś czasu oferuje także Twitter. Mikroblogowa witryna pozwala użytkownikom na śledzenie wybranego konta po kliknięciu na przycisk "Follow" umieszczany przez deweloperów oraz wydawców na licznych stronach internetowych (także w Dzienniku Internautów).
Facebook zaprezentował funkcję subskrypcji kont kilka miesięcy temu, według wielu opinii, wzorując się nieco na konkurencyjnym Google+. Dzięki takiemu posunięciu użytkownicy nie muszą dodawać nowych kontaktów do znajomych, by śledzić publikowane przez nich wiadomości publiczne.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|