Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kryzys gospodarczy spowodował spowolnienie m.in. w sprzedaży książek drukowanych. Jak się okazało, jedno z polskich wydawnictw oferujących ebooki oparło się jego efektom.

Złote Myśli - strona główna
fot. - Złote Myśli - strona główna
Wydawnictwo Złote Myśli podaje, że w listopadzie 2008 w porównaniu z listopadem 2007 obrót ze sprzedaży książek wzrósł o 56%. Zdaniem Mateusza Chłodnickiego, wiceprezesa Złotych Myśli, klucz do sukcesu tkwi w tematyce sprzedawanych publikacji. "Tematyka biznesowa, motywacyjna czy poświęcona zdobywaniu sukcesu cieszy się coraz większym powodzeniem, tym bardziej w okresie kryzysu" - mówi Chłodnicki.

Do zwiększenia sprzedaży zapewne przyczyniła się inicjatywa wydawnictwa opisywana przez Dziennik Internautów pod hasłem "Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz". Złote Myśli bezpłatnie udostępniły książkę Motywacja bez granic, a klienci mieli zdecydować, czy według nich jest dobra i czy zamierzają za nią zapłacić

Według Złotych Myśli rynek e-booków i audiobooków wciąż się rozwija i powiększa, a także zdobywa coraz większe rzesze sympatyków i ma się całkiem dobrze. Mimo kryzysu na rynku książki, co chwila pojawiają się nowi gracze w branży książki elektronicznej. Chociażby w listopadzie o rozpoczęciu działalności poinformował serwis Audiobooki.pl.

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR